logo.gamebato
با استفاده از Audiosurf 2، توانایی اجرای موسیقی خود را با روش‌های متعددی افزایش دهید. این بازی موسیقی، با توجه به کل مجموعه موسیقی شما،
امتیاز:
3.9/5
با استفاده از Audiosurf 2، توانایی اجرای موسیقی خود را با روش‌های متعددی افزایش دهید. این بازی موسیقی، با توجه به کل مجموعه موسیقی شما، به شما امکان می‌دهد تا

دانلود بازی Audiosurf 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

شما در بازی Audiosurf 2 ، احساس هیجان و سرعت بی‌نهایت را تجربه خواهید کرد. در این بازی مسابقه برای کامپیوتر شکل، سرعت، و سبک کنترل وسیله نقلیه شما به طور کامل بسته به نوع موسیقی انتخابیتان تغییر خواهد کرد و از این رو، شما از آزادی عمل بیشماری در انتخاب‌هایتان برخوردار خواهید بود. یکی از ویژگی‌های بارز بازی Audiosurf 2، پشتیبانی از مادهای ساخته شده توسط خود بازیکنان است , که باعث افزودن ویژگی‌های فراوانی به بازی می‌شوند و همگی در آن موجود هستند. بیش از 500 ماد در این بازی قابل استفاده است و قطعا یکی از بهترین بازی ها در ژانرهای آرکید برای کامیپوتر می باشد.

دانلود بازی Audiosurf 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Audiosurf 2، شما با حالت جدیدی به نام “Mono Mode” روبرو خواهید شد که در آن باید به استراتژی مناسبی برای هر ریتم آهنگ توجه کنید. در این حالت، شما باید به منظره جلویی دقت کنید و خود را برای موانع آینده آماده کنید. در این بخش از بازی، سطح چالش بسیار بیشتر است. علاوه بر این، علاوه بر حالت Mono، حالت‌های “Ninja” که تمرکز بیشتری بر اجتناب از موانع دارد، و پازل ها که عناصر معمایی را به موسیقی بازی اضافه می‌کند نیز در این بازی وجود دارند، تا تجربه‌ای غیرتکراری و سرگرم‌کننده را برای شما به ارمغان بیاورند.

دانلود بازی Audiosurf 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی AudioSurf 2 یک بازی در ژانرهای آرکید و مسابقه ای و پازل می باشد که در سال 2015 توسط شرکت Dylan Fitterer به بازار عرضه و نمره بسیار قابل قبولی از منتقدان دریافت کرد و کاربران نیز استقبال کردند. همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و از موانع پیشروی خود عبور کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی