logo.gamebato
در پنجمین قسمت از EARTH DEFENSE FORCE ، هنگامی که زمین توسط یک نیروی بیگانه مرموز به نام پرایمر مورد حمله قرار می گیرد، یک غیرنظامی عادی به صفوف نیروی دفاعی زمین می پیوندد و به نبرد با مهاجمان و انبوه مینیون های هیولایی آنها می پردازد.
امتیاز:
3.9/5
در پنجمین قسمت از EARTH DEFENSE FORCE ، هنگامی که زمین توسط یک نیروی بیگانه مرموز به نام پرایمر مورد حمله قرار می گیرد، یک غیرنظامی عادی به صفوف نیروی دفاعی زمین می پیوندد و به نبرد با مهاجمان و انبوه مینیون های هیولایی آنها می پردازد.

دانلود بازی EARTH DEFENSE FORCE 5 برای کامپیوتر | گیمباتو

Earth Defense Force 5 پنجمین قسمت اصلی و هشتمین بازی از سری بازی های ویدیویی Earth Defense Force است. این بازی توسط Sandlot توسعه یافته و توسط D3 Publisher منتشر شده است، این بازی در تاریخ 7 دسامبر 2017 برای پلی استیشن 4 در ژاپن منتشر شد. این بازی به طور همزمان در ایالات متحده، اروپا، چین و کره جنوبی در 11 دسامبر 2018 به عنوان یک انحصاری دیجیتال برای پلی استیشن 4 منتشر شد. Earth Defense Force 5 از تداوم ایجاد شده توسط Earth Defense Force 2017 و Earth Defense Force 2025/4.1 خارج می شود و در تداوم جدیدی قرار می گیرد که در آن نیروی دفاع زمین یک شرکت نظامی خصوصی است و برای اولین بار در سال 2022 شاهد شروع اقدام است.

EARTH.DEFENSE.FORCE .5.banner2 1

Earth Defense Force 5 همان سبک گیم پلی 4.1 قبلی را دنبال می کند. در شروع بازی، بازیکن نمی تواند سختی های Hardest یا Inferno را انتخاب کند، اما پس از یک بار شکست دادن بازی، قفل آن باز می شود. با این حال، برخلاف نسخه 4.1، برخی از ماموریت‌ها اکنون شامل وسایل نقلیه از پیش قرار داده شده هستند، که معمولاً وسایل نقلیه غیرنظامی هستند که بازیکن می‌تواند آن‌ها را اشغال کند. کمپین تک نفره دارای 110 ماموریت است که بیشترین تعداد بازی های EDF تا به امروز است (بدون احتساب DLC). برخی از ماموریت ها اکنون حاوی عناصر داستانی هستند که باید دنبال شوند، مانند ماموریت 1، جایی که بازیکن آموزش کنترل های بازی را از یک رنجر EDF دریافت می کند. سطوح دیگر از بازیکن می‌خواهد تا برای پیشرفت در ماموریت، گروه خاصی از سربازان را دنبال کند.

دانلود بازی EARTH DEFENSE FORCE 5 برای پی سی | گیمباتو

بایستید و برای انسانیت بجنگید. این بازی کامپیوتری آرکید با محوریت تیراندازی در سال 2022 اتفاق می‌افتد، در آن نیروی دفاعی زمین از یک حمله همه جانبه توسط اشکال حیات ناشناخته جلوگیری می‌کند. یک سرباز EDF شوید، با انبوهی از دشمنان بی‌پایان مبارزه کنید و صلح را به زمین بازگردانید. راه را برای اولین بیگانگان انسان نما این سری باز کنید. این تمدن هوشمند و فرازمینی چیست که به تمدن ما که فقط به عنوان پرایمر شناخته می شود حمله کرده است؟ مطابق با هوش خود، آنها اولین دشمنان بیگانه انسان نما سری را به ارمغان می آورند. نبرد با این دشمنان هوشمند شما را به اعماق ناامیدی هنوز ناشناخته و اوج شادی می رساند. با عقل و شجاعت با دشمن مقابله کنید! همه و همه این ها در به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی که به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک های مستقیم در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما مشتاقان به انجام آن بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده ، به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید.

دانلود بازی EARTH DEFENSE FORCE 5 برای پی سی | گیمباتو

 

نسخه FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.67GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب افراد بالاتر از 12 سال.

دارای میانگین نمرات 76 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-4770 3.40GHz/AMD Ryzen5 1400 3.20GHz Intel Core i5-4440 3.10GHz/AMD A10-7850K 3.70GHz CPU
NVIDIA GeForce GTX 970 4GB/AMD Radeon RX 480 8GB NVIDIA GeForce GTX 760 2GB/AMD Radeon HD 7970 3GB VGA
8GB 8GB RAM
30GB 30GB HDD
Windows 7 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit Windows 7 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی