logo.gamebato
Glitchhikers، یک سفر سورئال و ماجراجویانه از میان فضاهای بین‌المللی است. شما به اردکی باریک می‌پیوندید و در اواخر شب، از سالن استراحت فرودگاه خالی
امتیاز:
3.9/5
Glitchhikers، یک سفر سورئال و ماجراجویانه از میان فضاهای بین‌المللی است. شما به اردکی باریک می‌پیوندید و در اواخر شب، از سالن استراحت فرودگاه خالی عبور کرده، در پارک مهتابی

دانلود بازی Glitchhikers: The Spaces برای کامپیوتر | گیماتو

در بازی Glitchhikers: The Spaces Between شما می‌توانید در تاریکی اواخر شب، به رانندگی پرداخته و با کنترل دقیق، واگن قطار را به آرامی در ساعات اولیه به جلو هدایت کنید. قدم زدن در یک پارک مهتابی، شما را به سمت مسیر خود هدایت می‌کند و شما از موسیقی‌های عجیب و غریبی لذت خواهید برد. این بازی با الهام از سفرهای گذشته، پیگیری می‌شود و تجربه‌ی کاراکترهای همان دوران را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی Glitchhikers: The Spaces برای کامپیوتر | گیماتو

بازی Glitchhikers که یک بازی شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد , دنیای بازی که از سفرهای کیهانی الهام می‌گیرد، امیدوار کننده است و شما باید در آن به اکتشاف پرداخته و به تمام تلاش‌های عالی خود، جلو بروید. در این دنیای کیهانی، شگفت‌انگیزها و معماهای غیرمنتظره‌ای در انتظار شما هستند که باید با هوشمندی و استراتژی، آن‌ها را حل کنید.در طول مسیر، شما با کاراکترهای مختلفی ملاقات خواهید کرد که نیاز به هدایت درست‌شان را دارید.باید آن‌ها را با دقت و دلسوزی، به مسیر صحیح هدایت کنید تا به بخش اصلی ماجرا برسید.

دانلود بازی Glitchhikers: The Spaces برای کامپیوتر | گیماتو

بازی کامپیوتر Glitchhikers: The Spaces Between که در سال 2022 منتشر شد توسط شرکت Silverstring Media Inc توسعه یافت و ساخته شد این بازی توسط کمپانی Fellow Traveller به بازار عرضه شد این بازی در ژانر شبیه سازی , اول شخص , فانتزی می باشد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این دنیا رنگارنگ قدم بزنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی