Shift 2: Unleashed دارای بیش از 145 ماشین و بیش از 36 مسیر مختلف، گیم پلی پویا و سه افزوده اصلی جدید است: دوربین درون
Shift 2: Unleashed دارای بیش از 145 ماشین و بیش از 36 مسیر مختلف، گیم پلی پویا و سه افزوده اصلی جدید است: دوربین درون کلاه ایمنی، مسابقه در شب

دانلود بازی Shift 2 Unleashed برای کامپیوتر | گیمباتو

Shift 2 Unleashed خشونت و هیجان را در این تجربه مسابقه ای ترکیب می کند. فرنچایز SHIFT که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت با SHIFT 2 UNLEASHED به مسیر بازگشت. همه‌جانبه‌ترین تجربه بازی ویدیویی مسابقه‌ای تا به آن روز، که تجربه واقعی راننده را با تمام شدت و لذت پشت فرمان بودن و رقابت در نبرد راننده زنده می‌کند. SHIFT 2 UNLEASHED تمام خشونت، انرژی و هیجان روز مسابقه را در یک تجربه مسابقه معتبر پیشگامانه ارائه می دهد.

دانلود بازی Shift 2 Unleashed برای کامپیوتر | گیمباتو

ویژگی های کلیدی:

سطح بعدی غوطه وری – مسابقه اول شخص احشایی را مانند قبل تجربه کنید. دوربین کاملاً جدید کلاه ایمنی حرکات واقعی سر راننده را بازسازی می کند که حس بی نظیری از سرعت را ارائه می دهد: خم شوید و به راس گوشه ها متمایل شوید، تاثیر هر خراش، ضربه و تصادف را احساس کنید، لرزش های واقعی داخل کابین را تجربه کنید و موارد دیگر…

مسیر ها و ماشین های مشابه واقعیت – بیش از 120 خودروی دارای مجوز از جمله نیسان GT-R GT1، مک لارن MP4-12C و GUMPERT Apollo در دسترس هستند. همچنین بیش از 35 مکان واقعی مانند Bathurst، Spa de Francochamps و Suzuka و همچنین مدارهای تخیلی مانند مرکز شهر لندن و شانگهای  نیز در این بازی وجود دارند.

دانلود بازی Shift 2 Unleashed برای کامپیوتر | گیمباتوShift 2: Unleashed (همچنین به عنوان Need for Speed: Shift 2 – Unleashed شناخته می شود) یک بازی ویدئویی مسابقه ای سیمکد است که هفدهمین قسمت از سری Need for Speed محسوب می شود. این بازی توسط استودیو Slightly Mad توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. از این بازی به عنوان دنباله مستقیم Need for Speed: Shift یاد می شود و جنبه های زیادی را که در نسخه اصلی معرفی شده بود، گسترش می دهد. Shift 2: Unleashed در ماه های مارس و آوریل 2011 در سراسر جهان منتشر شد. Shift 2: Unleashed دارای بیش از 145 اتومبیل از بیش از 37 سازنده و بیش از 36 مسیر مختلف است که بازیکنان می توانند در چندین نوع مسابقه شرکت کنند. دو نسخه ی ویرایش محدود و کامل این بازی از آخرین به روز رسانی منتشر شده ی برای آن به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک های زیر در دسترش شما قرار داده شده تا این بازی هیجان انگیز رو از وبسایت گیمباتو با بالا ترین سرعت ممکن دانلود ، نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی