مسیر های گوناگونی که در مقابلتان هستند، تصمیمات مهمی برای شما به همراه دارند. چرخانه وسط را بچرخانید و شروع به حرکت کنید. هر کدام
مسیر های گوناگونی که در مقابلتان هستند، تصمیمات مهمی برای شما به همراه دارند. چرخانه وسط را بچرخانید و شروع به حرکت کنید. هر کدام از کارت های رنگی که

دانلود بازی The Game of Life برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Game of Life شما وارد دنیایی سرگرم کننده خواهید شد. محیطی جذاب و جالب با کارت هایی رنگی که مسیر را برای شما به نمایش گذاشته اند. در این بازی شما میتوانید به خوبی حس بازی های کلاسیک و نوستالژیک را دوباره تجربه کنید و برای چندین ساعت اوقات خوشی را برای خود فراهم کنید. 

دانلود بازی The Game of Life برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی آرکید کامپیوتری The Game of Life میتواند با ترکیب سبک بازی های پلتفرمر و مسابقه ای تجربه ای کاملا متفاوت و بی نظیری برای شما به همراه داشته باشد. مسیر خود را انتخاب کنید، خانه بخرید، خانواده تشکیل دهید و سرمایه گذاری کنید. بعضی کارت هایی که در مسیرتان قرار دارند به شما پیشنهادی نمایش می دهند که میتواند بسیار برایتان مفید بوده و کمکتان کند. شما میتوانید با دوستان خود تا حداکثر 4 نفر به بازی بپردازید و با آنها مسابقه دهید. راه درست را انتخاب کنید تا پیروز شوید.

دانلود بازی The Game of Life برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Game of Life یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Marmalade Game Studio Ltd ساخته و در سال 2015 به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی