در جوسانت، یک بازی کوهنوردی اکشن-پازلی، از هیجانات مراقبه لذت ببرید. از یک برج بی‌اندازه بلند بالا بروید و در کنار همراه آبکی خود به
در جوسانت، یک بازی کوهنوردی اکشن-پازلی، از هیجانات مراقبه لذت ببرید. از یک برج بی‌اندازه بلند بالا بروید و در کنار همراه آبکی خود به ارتفاعات جدید صعود کنید. بر

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Jusant می‌توانید از یک سرزمین بی اندازه بلند بالا رفته و در کنار آن به ارتفاعات مختلف صعود کنید. ابزارهای کوهنوردی به شما داده می‌شود و. می‌توانید گذشته برج را کنار هم چیده و کم کم بازی را به پایان رسانید. . می‌توانید خودتان را مدام به چالش کشیده و مسیرهای مختلف را در بازی کشف کنید. رازهای مختلفی در تمدن‌های گذشته وجود دارد که کشف آن‌ها جالب خواهد بود.

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Jusant که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , برای پیمایش بهتر در کوه‌ها، باید ابزارهای کوهنوردی را به‌طور کامل به دست آورده و مهارت‌های خود را هم تقویت کنید. از نحوه استفاده از ابزارهای خود آگاهی پیدا کرده و به بهترین شکل استفاده کنید. مسیرهای جایگزین را کاوش کنید تا راه بهتری برای صعود پیدا کنید. زیست یوم‌های نفس گیری مملو از گیاهان در انتظار شما بوده و می‌توانید با موسیقی متن ناب بازی هم همراه شوید. یک سری تونل هم در بازی وجود دارد که با پناه بردن به آن‌ها، می‌توانید انرژی خودتان را دوباره به دست آورید.

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Jusant توسط شرکت بازی سازی DON’T NOD ساخته شده و همین کمپانی بازی سازی این محصول را به بازار در اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , پازل , فانتزی و سوم شخص می باشد. نظر کاربران سایت استیم به این بازی بسیار مثبت بوده است حتی تونسته دل منتفدان سایت متاکریتیک را به دست آورد و نمره ی خوبی از آن ها دریافت کند. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و خود را برای صعود های هیجان انگیز به بلند ترین کوه ها آماده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی