logo.gamebato
Remnant II بازماندگان بشریت را در برابر موجودات مرگبار جدید و رئیس‌های خداگونه در جهان‌های وحشتناک قرار می‌دهد. با دو دوست دیگر به صورت انفرادی
امتیاز:
3.9/5
Remnant II بازماندگان بشریت را در برابر موجودات مرگبار جدید و رئیس‌های خداگونه در جهان‌های وحشتناک قرار می‌دهد. با دو دوست دیگر به صورت انفرادی یا تعاونی به کاوش در

دانلود بازی Remnant II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Remnant II دنباله مستقیم بازی پر فروش Remnant: From the Ashes بوده و باید بازماندگان بشریت را در برابر موجودات مرگبار و خشن هدایت کرده و با باس‌هایی که ادعای خدایی دارند، در جهانی وحشتناک نبرد کنید ,در اعماق ناشناخته‌ها قدم گذارید. می‌توانید برای موفقیت تیمی را تشکیل داده و مهارت‌های خود را ارتقا دهید. چالش‌هایی در انتظارتان بوده و در مهم‌ترین ماموریت خود باید از انقراض بشریت جلوگیری کنید.

دانلود بازی Remnant II برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Remnant II که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد , نبرد با باس‌ها در مقیاس بزرگی جریان داشته و می‌توانید از ابزارها و سلاح‌های خاصی برای بهینه سازی بیوم‌ها و نبردهای پیش‌رو استفاده کنید. با غلبه بر دشمنان خود، می‌توانید پاداش جدیدی کسب کرده و آن را به تیم‌تان تعمیم دهید.  باید سعی در زنده ماندن داشته و از موجودات افسانه‌ای و دشمنان مرگ‌بارتان دوری کنید. جهان‌های متعددی در بازی جریان داشته و جهت کاوش، می‌توانید از سلاح‌ها و آیتم‌های خاصی استفاده کنید.

دانلود بازی Remnant II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Remnant II توسط استدیو Gunfire Games ساخته شده و شرکت بازی سازی Gearbox Publishing آن را در سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , نقش آفرینی , ماجراجویی و ترسناک می باشد. نمره بسیار خوبی از منتقدان متاکریتیک و کاربران استیم دریافت کرده است. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با شبه خدایان رو به رو شوید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی