logo.gamebato
Aeterna Noctis یک مترویدوانیا دوبعدی چالش برانگیز است که با دست، با مبارزات شدید و بخش های پلت فرم مبتنی بر مهارت کشیده شده است.
امتیاز:
3.9/5
Aeterna Noctis یک مترویدوانیا دوبعدی چالش برانگیز است که با دست، با مبارزات شدید و بخش های پلت فرم مبتنی بر مهارت کشیده شده است. با بازی در نقش “پادشاه

دانلود بازی Aeterna Noctis برای پی سی | گیمباتو

Aeterna Noctis یک بازی پلتفرمر کامپیوتری با محوریت اکشن دوبعدی چالش برانگیز می باشد که با دست طراحی شده است، یک مترویدوانیا با نبردی هیجان انگیز که شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد و بخش های پلتفرم قلب را متوقف می کند که مهارت های شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. به عنوان پادشاه تاریکی بازی کنید و 16 منطقه متصل را در یک سفر حماسی کشف کنید تا قدرت خود را دوباره به دست آورید. خدای اعظم آشوب، کیهان و جهان Aeterna را آفرید و آن را با نژادها و موجودات مختلف پر کرد.

دانلود بازی Aeterna Noctis برای PC | گیمباتو

این سری بازی داستان یک جفت پادشاه را روایت می‌کند که پس از نفرین شدن به جاودانگی، تا ابد با یکدیگر جنگیده و یکدیگر را می‌کشند. اما سپس، یک مکاشفه زنجیره ای از وقایع را رها می کند که باعث می شود پادشاهان راهی برای شکستن نفرین و یافتن عشق در این روند پیدا کنند. به زودی مخلوقات خدای متعال هرج و مرج علیه او شدند و به دنبال گرفتن جهان برای خود بودند. هرج و مرج خشمگین شد و در خشم وحشتناک خود، نفرین وحشتناکی را بر رهبران شورشی افکند. او آنها را پادشاه تاریکی و ملکه نور نامید و آنها را محکوم کرد تا همیشه تا آخر زمان با یکدیگر مبارزه کنند …

دانلود بازی Aeterna Noctis برای کامپیوتر | گیمباتو

Aeterna Noctis یک بازی ویدئویی مترویدوانیا محصول 2021 است که در اسپانیا توسط استودیو بازی Aeternum توسعه یافته است. در دسامبر 2021 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی (از طریق استیم و اپیک گیمز استور) منتشر شد. به روز ترین نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی را از هم اینک می توانید با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های مستقیم دانلود مرتبط با آن ، از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی به نصب و اجراء آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی