Crazy Taxi یک بازی آرکید است که در آن شما در آن یک تاکسی را در یک سانفرانسیسکو مجازی می رانید. هدف شما این است
Crazy Taxi یک بازی آرکید است که در آن شما در آن یک تاکسی را در یک سانفرانسیسکو مجازی می رانید. هدف شما این است که با سوار کردن مسافران

دانلود بازی Crazy Taxi برای پی سی | گیمباتو

Crazy Taxi یا به فارسی تاکسی دیوانه و دنباله‌های آن، بازی‌های حمله امتیازی هستند که همگی از قوانین و مکانیک‌های اساسی یکسانی استفاده می‌کنند. بازیکن یکی از چندین راننده تاکسی را در یک شهر خیالی کنترل می کند و به دنبال کرایه ها می گردد و سپس مسافران را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد می رساند. بازیکن باید این کار را در حالی انجام دهد که هنوز زمان در یک ساعت کلی گیم پلی باقی مانده است. مسافرانی که به دنبال سواری هستند با یک نشانگر بالای سر نشان داده می شوند که نشان دهنده فاصله تا مقصد مورد نظرشان رنگی است.

دانلود بازی Crazy Taxi برای PC | گیمباتو

نشانگر رنگی از قرمز نشان‌دهنده سفرهای کوتاه، زرد برای مسافت‌های میانی و تا سبز نشان‌دهنده سفرهای طولانی است. وقتی مسافری سوار می شود، به بازیکن زمان بیشتری در ساعت شمارش معکوس تعلق می گیرد. علاوه بر این، یک تایمر شمارش معکوس دوم شروع می شود که نشان می دهد مسافر چقدر باید سریع به مقصد برسد. در حالی که یک مسافر در تاکسی است، یک فلش سبز بزرگ روی HUD بازیکن نشان داده می شود که جهت کلی مقصد مسافر را نشان می دهد تا به هدایت بازیکن در نقشه کمک کند.

دانلود بازی Crazy Taxi برای کامپیوتر | گیمباتو

نسخه بازی آرکید کامپیوتری Crazy Taxi در فوریه 1999 منتشر شد و فقط نقشه الهام گرفته از سانفرانسیسکو (که در اولین بازی کنسول با نام “Arcade” شناخته می شود و در دنباله ها به عنوان “سواحل غربی” شناخته می شود) در آن ارائه شد. کابینت آرکید بازی “نسخه استاندارد” شامل صندلی کابین خلبان، فرمان، اهرم تعویض دنده (برای دنده جلو و عقب) و ترمز و پدال گاز بود. یک “نسخه کابینت نائومی” جمع و جورتر نیز بدون صندلی کابین وجود داشت. این بازی یکی از اولین بازی هایی بود که از پردازنده سخت افزاری Sega NAOMI استفاده کرد که بر اساس سگا Dreamcast ساخته شده و به عنوان بخشی از نمایشگاه سگا در نمایشگاه 1999 Amusement Operators Union در ژاپن رونمایی شد. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی که به صورت فشرده سازی شده در اختیار شما کاربران قرار داده شده است را می توانید تنها با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود آن با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود نموده سپس به سهولت نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی