Desperados III یک بازی مخفی کاری تاکتیکی و هاردکور داستان محور است که در یک سناریوی بی رحمانه ی غرب وحشی اتفاق می افتد. اگر
Desperados III یک بازی مخفی کاری تاکتیکی و هاردکور داستان محور است که در یک سناریوی بی رحمانه ی غرب وحشی اتفاق می افتد. اگر می خواهید در مسیر بازی

دانلود بازی Desperados III برای کامپیوتر | گیمباتو

Desperados III یا دسپرادوز به معنی جنایتکاران از جان گذشته ، یک بازی کامپیوتری مخفی کاری تاکتیکی بلادرنگ است که بازیکنان باید هنگام حرکت در نقشه‌های وسیع، اهداف خاصی را پاکسازی کنند. بازیکنان می‌توانند خمیده شوند و در بوته‌ها پنهان شوند تا از دید دشمنان که به صورت مخروط‌های سبز رنگ نمایش داده می‌شود، جلوگیری کنند. اگر بازیکن توسط آن گرفتار شود، مخروط شروع به پر شدن زرد می کند و اگرکار به لو رفتن کامل موقعیت بازیکن برسد قرمز می شود و دشمن از موقعیت بازیکن آگاه شده و به دیگر هم رزمان خود نیز هشدار خواهد داد. امکان حرکت در تمام نقشه ی بازی بدون هشدار به دشمنان و آگاه شدنشان وجود دارد.

دانلود بازی Desperados III برای پی سی | گیمباتو

بازیکنان می توانند دشمنان را بی صدا ترور کنند یا از کشتن های محیطی برای تشکیل صحنه ی مرگ های تصادفی استفاده کنند. انجام ماموریت ها بدون کشتن کسی، با ناک اوت کردن و بستن دشمنان با طناب امکان پذیر است. اجساد دشمنان مرده یا ناتوان را می توان در داخل بوته ها، خانه ها و حتی داخل چاه ها پنهان کرد. اگر آن اجساد توسط گشت زنی دشمنان پیدا شوند، زنگ خطری را ایجاد می کنند که خواستار تقویت نیرو های دفاعی آن ناحیه است. 

دانلود بازی Desperados III برای PC | گیمباتو

Desperados III یک بازی کامپیوتری تاکتیکی بلادرنگ در سال 2020 است که توسط Mimimi Games توسعه یافته و توسط THQ Nordic منتشر شده است. این جدیدترین قسمت از سری Desperados از عنوان اسپین آف Helldorado در سال 2007 است و برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، لینوکس و macOS منتشر شد. به گفته گردآورنده بررسی متاکریتیک، Desperados III نقدهای “به طور کلی مطلوب” دریافت کرد. به روز ترین و کامل ترین نسخه های موجود از این بازی تحسین شده را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو، با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی