یک بازی استراتژیک در مقیاس عظیم که در آن شما کل ارتش ها را در یک میدان نبرد پویا فرماندهی می کنید. جهان های متعدد
یک بازی استراتژیک در مقیاس عظیم که در آن شما کل ارتش ها را در یک میدان نبرد پویا فرماندهی می کنید. جهان های متعدد را در چندین کمپین تک

دانلود بازی Ashes of the Singularity برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Ashes of the Singularity: Escalation ، نژاد بشریت تحت حملات دشمنی جدید قرار گرفته است  و به عقیده شان قادر هستند نسل بشر را از جهان پاک کنند ، آن ها خود را Substrate می نامند این بازی زیبا محیط‌های نبردی را برای شما نمایش خواهد داد که در آنها شاهد تعداد بسیار زیادی واحد نیرو هستید، بطوری که ممکن است یک نبرد شامل صدها واحد نیرو برای هر کدام از طرفین درگیر باشد. 

دانلود بازیAshes of the Singularity: Escalation برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Ashes of the Singularity: Escalation که یک بازی جنگی برای کامپیوتر می باشد ,   شما که یکی از اعضای اتحادی مهمی در انسان های نسل آینده هستید، می بایست با هردوی این تهدیدها رو به رو شوید. در این بازی شما موظف هستید در برابر تمامی تهدیدات موجود در کهکشان ایستادگی کرده و برای به دست گرفتن فرمانروایی کل کهکشان، از نهایت قدرت و امکانات در دسترستان استفاده کنید.در واقع شما می توانید در این بازی بزرگ ترین امپراطوری کل کهکشان را در کنترل خود قرار دهید!

دانلود بازی Ashes of the Singularity برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Ashes of the Singularity: Escalation توسط استدیو Oxide Games ساخته شده و توسعه یافته است و شرکت بازی سازی Stardock Entertainment آن را به بازار عرضه کرد. این بازی در سال 2016 منتشر شد و ژانرهای آن جنگی , شبیه سازی , تخیلی و استراتژیک می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در برابر Substrate بایستید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی