logo.gamebato
در این ماجراجویی حماسی، با گیج مکعب‌ها روبرو خواهید شد. برچسب‌ها را به دو طرف مکعب‌ها بچسبانید تا هر سطح با قدرت‌های منحصر به فردی
امتیاز:
3.9/5
در این ماجراجویی حماسی، با گیج مکعب‌ها روبرو خواهید شد. برچسب‌ها را به دو طرف مکعب‌ها بچسبانید تا هر سطح با قدرت‌های منحصر به فردی آغشته شود که برای حل

The.Last .Cube .banner1

در بازی The Last Cube شما وارد دنیای متروک مکعب‌ها خواهید شد و پازل‌های سه‌بعدی را حل خواهید کرد. محیط‌های متنوع و رنگارنگی را در این بازی خواهید دید و به عنوان آخرین مکعب، نقش‌آفرینی خود را خواهید داشت. این بازی از بهترین امکانات بهره می‌برد و گیم‌پلی خاصی دارد که بر محور سیستم استیکر می‌چرخد.دنیایی زیبا و پر از بیگانه را در این بازی مشاهده خواهید کرد که تکنولوژی‌های عجیب و غریبی در آن به کار گرفته شده است و شما باید به کاوش‌های خود ادامه دهید. کمپین تک‌نفره بازی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد و چالش‌های جدید و جذابی را برای شما فراهم می‌آورد. هر سطح از بازی قابلیت تکرار زیادی دارد و شما می‌توانید معماهای پنهان و پاداش‌ها را نیز دریافت کنید.

The.Last .Cube .banner2

در بازی The Last Cube که یک بازی شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد , شما باید پازل‌ها را مکرراً حل کنید و از قدرت ویژه‌ای که به واسطه آن دریافت می‌کنید، استفاده کنید. می‌توانید مکعب‌های کوچک را جلو ببرید و وارد سطوح بعدی شوید. اسرار بازی بسیار ساده هستند و چالش‌های بیشتری برای شما ایجاد خواهند کرد. موانع بازی متعدد هستند، اما شما باید به فکر آن‌ها نباشید و تنها به پیشروی تمرکز کنید. در هر گوشه‌ای از بازی، یک سورپرایز جدید وجود دارد و قدرت‌های تازه‌ای به مجموعه مکعب‌های شما اضافه می‌شود. از بین پرتوهای طلایی عبور کنید، با درخشش مکعب خود، برخی از نیروها را آزاد کنید و از موانع عبور کنید.

دانلود بازی The Last Cube برای کامپیوتر | گیمباتو

ّبازی کامپیوتری The Last Cube در سال 2022 توسط شرکت Improx Games توسعه یافت و توسط همین کمپانی به بازار عرضه شد این بازی برنده جوایز متعدد شد و نمره بسیار قابل قبولی از منتقدان گیم دریافت کرد ژانر این بازی پلتفرمر , شبیه سازی و تخیلی می باشد.همین الان می توانید نسخه نهایی این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به عنوان آخرین مکعب آخرین ماجراجویی را انجام دهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی