شبکه های راه آهن بزرگتر و پیچیده تر از همیشه بسازید! با تکیه بر موفقیت نسخه اصلی، چیزهایی را که در مورد اصلی دوست داشتید
شبکه های راه آهن بزرگتر و پیچیده تر از همیشه بسازید! با تکیه بر موفقیت نسخه اصلی، چیزهایی را که در مورد اصلی دوست داشتید و سپس مقداری بیشتر به

دانلود بازی Train Valley 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Train Valley 2 بار دیگر برمیگردد پس شبکه های راه آهن بزرگتر و پیچیده تر از همیشه بسازید! با تکیه بر موفقیت نسخه اصلی، چیزهایی را که در مورد اصلی دوست داشتید و سپس مقداری بیشتر به دست خواهید آورد. با چالش‌های فزاینده‌ای دشوار و پیچیده از سوی صنایع محلی، دره هرگز تا این حد گسترده احساس نشده است , همه سرنشینان سوار بشید!

دانلود بازی Train Valley 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Train Valley 2 که بازی شبیه سازی کامپیوتر می باشد , مدیریت های خرد برای ترکیب معماها را انجام داده و المان ها را کنار یکدیگر بگذارید. شما باید تاریخچه ی اصلی مسیرهای ریلی در عصر انقلاب صنعتی را کشف کنید! هم چنین شما می توانید مادهای خود را در این بازی طراحی کنید، ماشین های قطاری، صنایع و منابع مورد نیاز در گیم پلی بازی را می توانید شخصی سازی کرده و مراحلی جدید را تولید نمایید.

دانلود بازی Train Valley 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Train Valley 2 در سال 2019 منتشر شد مثل نسخه قبلی سازنده این بازی 3 شخص روسی بودند و شرکت های منتشر کننده بازی META Publishing و Flazm بودند. ژانرهای این بازی پازل , استراتژیک , شبیه سازی می باشد. برنده چندین جایزه نیز شده است.همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع گیمباتو دانلود کرده و یکبار دیگه خط های مترو افسانه ای درست کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی