logo.gamebato
فکر کنید که در یک پناهگاه جنگ جهانی اول به هوش آمده اید و یادتان نمی آید که چه چیزی باعث بی هوش شدن شما
امتیاز:
3.9/5
فکر کنید که در یک پناهگاه جنگ جهانی اول به هوش آمده اید و یادتان نمی آید که چه چیزی باعث بی هوش شدن شما شده است و ناگهان متوجه

دانلود بازی Amnesia: The Bunker برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Amnesia: The Bunker در یک پناهگاه ترک‌شده در طول جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. شما تنها یک گلوله در اختیار دارید و در تاریکی با تهدیدهای ترسناک روبرو می‌شوید. ماموریتتان این است که با حفظ چراغ‌ها، در این محیط ترسناک بقا کنید. تجربه‌ای دلهره‌آور و جذاب در انتظار شماست که تنش آن به تدریج بالا می‌رود. با مواجهه با موقعیت‌های مختلف، خودتان را به چالش بکشید و ترس را درون خود تجربه کنید.

دانلود بازی Amnesia: The Bunker برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Amnesia: The Bunker که یک بازی کامپیوتری دلهره آور می باشد ,  شما هنری کلمان هستید، سرباز فرانسوی با یک اسلحه هفت‌تیر، چراغ قهوه و وسایل دیگر، در مسیرتان حرکت می‌کنید. رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی از طرف دشمن ها رخ می دهد و واکنش‌های شما تاثیرگذار خواهند بود. باس‌های پویا در محیط اقدامات شما را تحریک می‌کنند و سیستم فیزیکی بازی تعاملی و پویاست. ادامه بازی با منابع جدید همراه خواهد بود.

دانلود بازی Amnesia: The Bunker برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Amnesia: The Bunker توسط Frictional Games ساخته شده و همین شرکت بازی سازی آن را به بازار معرفی کرده است این بازی در سال 2023 معرفی شد و تونست نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند و نمره بسیار خوبی دریافت کرد. ژانرهای بازی  ترسناک , دلهره آور , اکشن , بقا و مخفی کاری می باشد. همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و یادتان باشه چیزی در تاریکی منتظر اشتباه شما می باشد.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی