logo.gamebato
IXION یک اودیسه بی امان و شهرسازی در میان ستارگان است. به‌عنوان مدیر ایستگاه فضایی Tiqqun، نمونه اولیه ایستگاه فضایی DOLOS، شما وظیفه دارید هنگام
امتیاز:
3.9/5
IXION یک اودیسه بی امان و شهرسازی در میان ستارگان است. به‌عنوان مدیر ایستگاه فضایی Tiqqun، نمونه اولیه ایستگاه فضایی DOLOS، شما وظیفه دارید هنگام مدیریت زیرساخت‌ها، منابع و خدمه،

دانلود بازی IXION برای کامپیوتر  | گیمباتو

بازی IXION یک اپرای فضایی هیجان انگیز است که شما را به کاوش در ستاره‌ها دعوت می‌کند. در نقش مدیر ایستگاه فضایی Tiqqun، باید خانه‌ای جدید برای بشریت ایجاد کنید. مواجهه با فاجعه‌ها و چالش‌ها، نیازمند تفکر استراتژیک برای مدیریت منابع، انرژی و بدنه‌ی ایستگاه خواهد بود. انتخاب‌های درست را در مواقع تاریکی انجام داده و پایگاه خود را نجات دهید.

دانلود بازی IXION برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی IXION که یک بازی بقا کامپیوتر می باشد , برای مدیریت بهتر پایگاه، نیاز به جمعیت بیشتری دارید. با پیدا کردن بازماندگان جدید و بهبود وضعیت با کرایوپودها همکاری کنید. اعتماد خدمه را جلب کرده و در صورت شورش آن ها، به سرمایه‌گذاری بعدی بپردازید. پایگاه‌های مختلف می‌توانند جمعیت بیشتری را جذب کنند و شغل‌های جدیدی ایجاد کنید. فناوری‌ها و دانشمندان معروف هم در دسترس هستند که با کنترل خوب آن‌ها، رفاهی بهتر برای منطقه خود فراهم کنید.

دانلود بازی IXION برای پی سی | گیمباتو

بازی کامپیوتر IXION که در سال 2022 منتشر شد , توسط استدیو Bulwark Studios ساخته شده و کمپانی بازی سازی Kasedo Games آن را به بازار معرفی کرده است. ژانرهای این بازی بقا , استراتژیک و فضایی می باشد. نمره خوبی نیز از منتقدان نیز دریافت کرده است و شما همین الان می توانید این بازی بسیار زیبا را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در فضا یک جامعه ایده آل بسازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی