logo.gamebato
Red Dead Redemption یک بازی ویدئویی با ژانر اکشن و ماجراجویی است که از منظر اول شخص کنترل جان مارستون را بازیکن برعهده می گیرد. رد دد ریدمپشن در سال 2010 جایزه های زیادی از جمله جایزه بازی سال را از طرف بسیاری ناشران دریافت کرده است.
امتیاز:
3.9/5
Red Dead Redemption یک بازی ویدئویی با ژانر اکشن و ماجراجویی است که از منظر اول شخص کنترل جان مارستون را بازیکن برعهده می گیرد. رد دد ریدمپشن در سال 2010 جایزه های زیادی از جمله جایزه بازی سال را از طرف بسیاری ناشران دریافت کرده است.

دانلود بازی Red Dead Redemption برای کامپیوتر

Red Dead Redemption یک بازی اکشن کامپیوتری و ماجراجویی در سال ۲۰۱۰ است که توسط استودیو Rockstar San Diego ساخته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. دومین بازی از سری Red Dead است. فیلم رد دد ریدمپشن در طول نابودی مرزهای آمریکا در سال 1911 اتفاق می‌افتد و به دنبال جان مارستون، یک خلاف کار سابق می‌رود که همسر و پسرش به خاطر قاچاق و اجاره اسلحه توسط دولت گروگان گرفته می‌شوند. مارستون بدون اینکه چاره دیگری نداشته باشد، تصمیم می گیرد تا سه عضو سابق باند خود را به دست عدالت بسپارد. ما قبل از این نسخه دوم آن، یعنی بازی Red Dead Redemption 2 که یکی از پیشرفته ترین بازی های نسل هشتم است را برای شما قرار داده ایم که می توانید به صورت مستقیم آن را از همین جا دانلود کنید.

Red Dead Redemption.banner1

شما با دوربین اول شخص در نقش جان مارستون بازی می کنید. بازی از دید سوم شخص انجام می شود. بازیکن می‌تواند آزادانه در دنیای باز تعاملی خود، به طور خیالی در غرب ایالات متحده و شمال مکزیک با اسب یا پیاده پرسه بزند. توسعه بازی بیش از پنج سال به طول انجامید و به یکی از گران ترین بازی های ویدیویی تبدیل شد. در سال 2010 هم چندین جایزه از جمله جایزه بازی سال را از نشریه های مختلف دریافت کرد و منتقدان هم معتقدند که یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی تا به امروز است. Rockstar موتور بازی اختصاصی خود را بهبود بخشید تا قابلیت های تکنولوژیکی خود را افزایش دهد. تیم توسعه تحقیقات گسترده ای را انجام داد، از نقاط دیدنی تاریخی آمریکا بازدید کرد و فیلم های کلاسیک وسترن را تجزیه و تحلیل کرد تا در حین ساخت بازی بیشتر به واقع گرایی دست یابد. این تیم بازیگران حرفه ای را استخدام کرد تا حرکات بدن را از طریق موشن کپچر انجام دهند. Red Dead Redemption دارای یک موسیقی اصلی است که توسط بیل الم و وودی جکسون ساخته شده است.

Red Dead Redemption.banner2

گیم پلی بازی رد دد ریدمپشن

Red Dead Redemption یک بازی اکشن و ماجراجویی با تم وسترن است که از دید سوم شخص اجرا می شود. بازیکن جان مارستون را کنترل می‌کند و مأموریت‌ها سناریوهای خطی با اهداف تعیین‌شده را برای پیشرفت در داستان تکمیل می‌کند. اما در ادامه شخصیت بازی تغیر می کند و بازیکن کنترل جک پسر جان را برعهده می گیرد. اما خارج از ماموریت ها بازیکن می تواند در محیط کاملا باز که شامل ایالت‌های آمریکایی نیو آستین و الیزابت غربی، مکان های تخیلی غرب ایالات متحده و ایالت خیالی مکزیک پرسه بزند.

برای حمل و نقل هم می توانید از اسب هایی با نژادهای مختلف استفاده کنید، که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی هستند. این اسب ها را می توانید در محیط رام کرده، دزدیده یا حتی آنها را خریداری کنید. شما همچنین می توانید برای مسافرت سریع از قطار استفاده کنید. محیط بازی بزرگترین بخش دنیای بازی را تشکیل می دهد که دارای مناظر ناهموار و وسیع مختلف با مسافران، راهزنان و حیات وحش پراکنده است. سکونتگاه های شهری از خانه های مزرعه ای متروکه گرفته تا شهرهای شلوغ را شامل می شود. یک ویژگی خوب این بازی کامپیوتری امکان شرکت در رویدادهای تصادفی از جمله کمین، درخواست کمک، برخورد با غریبه ها، تیراندازی های سواری و حملات خطرناک حیوانات وحشی است. این بازی همچنین قابلیت اجرای 16 نفره را هم دارد که با استفاده از آن 16 بازیکن به صورت آنلاین و تک نفره شرکت کنند.

Red Dead Redemption.banner3

علاقمندانی که قصد دانلود این بازی را دارند می توانند از گیمباتو به صورت مستقیم این بازی را دانلود کنند. گیمباتو به صورت خودکار این بازی را برای شما دانلود، اکسترکت، کرک و فعال سازی می کند. برای دانلود بازی های بیشتر با ژانر اکشن و ماجرایی می توانید نمونه های بیشتر را در گیمباتو ببینید.

دانلود بازی: Red Dead Redemption
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
152MB 2GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

——————————————————————————————————

آموزش استفاده از بخش آنلاین بازی:

1) ابتدا مطمئن شوید که فایل انتخابی مالتی پلیر را دانلود کرده اید.

2) این فایل را در پوشه ای قرار بدهید که ستاپ برای نصب نسخه فیت گرل قرار دارد. درواقع شما باید این فایل انتخابی را همراه با بازی خود نصب کنید.

3) شما می توانید در سرورهای ZLOrigin از بخش آنلاین بازی به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. مطمئن شوید که کلاینت ZClient را حتما نصب کرده اید تا مشکلی در اجرای بخش آنلاین نداشته باشید.

درباره بازی:
25بار برنده جایزه و 22بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-16
برای افراد زیر 16سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی