logo.gamebato
با Total War: NAPOLEON کنترل امپراتور فرانسه ناپلئون بناپارت را در دست بگیرید و زندگی افسانه ای او را دوباره زنده کنید، از آغاز فروتنانه
امتیاز:
3.9/5
با Total War: NAPOLEON کنترل امپراتور فرانسه ناپلئون بناپارت را در دست بگیرید و زندگی افسانه ای او را دوباره زنده کنید، از آغاز فروتنانه او به عنوان فرمانده توپخانه

دانلود بازی Total War: NAPOLEON برای PC | گیمباتو

مجموعه Total War خود را با این نسخه قطعی بازی Total War: NAPOLEON که شامل تمام DLC ها و به روز رسانی های ویژگی از زمان انتشار بازی است کامل کنید. جریان کمپین شبه جزیره را بر اساس درگیری شدیدی که بر سر شبه جزیره اسپانیا بین سال‌های 1811 و 1814 در جریان بود، در دست بگیرید. یکی از سه کشور در حال جنگ – فرانسه، بریتانیا یا اسپانیا – را انتخاب کنید و کمپین خود را در یک نقشه مستقل با 32 منطقه قابل کنترل جدید هدایت کنید. جریان جنگ را با بسته نبرد ائتلاف تغییر دهید، که نبرد فریدلند را معرفی می کند، لحظه ای مهم که ناپلئون تلاش روسیه برای مهار او را درهم شکست.

دانلود بازی Total War: NAPOLEON برای کامپیوتر | گیمباتو

مانند سایر بازی‌های سری Total War، ناپلئون از دو نوع گیم‌پلی تشکیل شده است: یک کمپین ژئوپلیتیکی مبتنی بر نوبت – که بازیکنان را ملزم می‌کند تا ساختارهایی را در قلمروهای یک جناح بسازند تا واحدهایشان را تولید و منبع درآمد ایجاد کنند، در مورد فناوری‌های جدید تحقیق کنند یا با دیگر جناح‌های درون بازی از طریق دیپلماسی، تجارت و جنگ معامله کنند، ماموران را به مأموریت‌ها بفرستند، ارتش‌ها را ایجاد و فرماندهی کنند و در نهایت به جناح غالب جهان تبدیل شوند . نبردهای تاکتیکی بلادرنگ که در آن بازیکنان ارتش‌های بزرگی را برای هدایت مسیر نبردهایی که اتفاقاً در آن انجام می‌شود فرمان می‌دهند.

دانلود بازی Total War: NAPOLEON برای پی سی | گیمباتو

Total War: NAPOLEON شامل چهار لشگرکشی است که دوتای آنها از دوران اولیه حرفه نظامی ناپلئون عیناً پیروی می کنند. اولین رویداد شغلی کمپین ایتالیایی در سال 1796 است، در حالی که دومی حمله فرانسوی ها به مصر در سال 1798 است. هر دو دارای ماموریت های کوچکتر و اختیاری هستند که به پیشبرد داستان کمک می کند. با این حال، کمپین اصلی فرانسوی ها، به اصطلاح «تسلط اروپا» است که شبیه حالت های کلی بازی های قبلی Total War است. برعکس، “کمپین های ائتلاف” به بازیکنان اجازه می دهد تا بر بریتانیای کبیر، روسیه، پروس یا امپراتوری اتریش حکومت کنند و تلاش کنند فرانسه ناپلئونی را در اروپا شکست دهند. بی شک در لیست در حال گسترش بازی های موجود در وبسایت گیمباتو، جای چنین اثر فرهنگی/تاریخی ای خالی می بود، اما حالا شما کاربران مشتاق به دریافت و انجام این بازی می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده و بدون نیاز به نصب به صورت قابل حمل اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی