logo.gamebato
مالک جدید یک کلبه شکار شوید که در میان زیستگاه های زیبا و جمعیت های غنی حیوانات قرار دارد. محیط‌های جهان باز وسیع را کاوش
امتیاز:
3.9/5
مالک جدید یک کلبه شکار شوید که در میان زیستگاه های زیبا و جمعیت های غنی حیوانات قرار دارد. محیط‌های جهان باز وسیع را کاوش کنید و با مجموعه‌ای عالی

دانلود بازی Way of the Hunter برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Way of the Hunter تجربه‌ای منحصر به فرد در دنیای که حیات وحش در آن به شکلی واقع‌گرایانه پخش شده‌اند. هر یک از حیوانات داخل بازی، رفتارها و عادات واقعی خود را به خوبی نمایان می‌کنند. این ویژگی منحصربه‌فرد، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به دنیای واقعی حیوانات نزدیک‌تر شوند و تغییراتی که با ورود آنها به اکوسیستم ایجاد می‌کنند، به وضوح قابل مشاهده باشد.

دانلود بازی Way of the Hunter برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Way of the Hunter که یک بازی جهان باز کامپیوتر می باشد , شما باید مانند یک حرفه‌ای رفتار کرده و تلاش کنید که ویژگی‌هایی که هر حیوان به آن نیاز دارد را تامین کنید. تجزیه و تحلیل روی پاشش خون انجام داده و بررسی تصاویر با دوربین‌های مخصوص را هم فراموش نکنید. در این بازی می‌توانید همراه با ماشین یا پیاده رهسپار شده و در اقیانوس آرام شمال غربی و همچنین زمینی به مساحت ۱۴۴ کیلومتر به سمت ماموریت‌های خود بروید.

دانلود بازی Way of the Hunter برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Way of the Hunter در سال 2022 منتشر شد این بازی را شرکت Nine Rocks Games ساخته و کمپانی بازی سازی THQ Nordic آن را توسعه داده است. این بازی در ژانرهای جهان باز , تیراندازی , مخفی کاری و ماجراجویی می باشد. همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و در این اکوسیستم خارق العاده به گشت و گذار بروید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی