logo.gamebato
به دهه 90 خوش آمدید. بازی با سبک نوستالژیک و پلتفرمر با محیطی جذاب و آرامش بخش، تجربه ای فوق العاده و جالب برایتان به
امتیاز:
3.9/5
به دهه 90 خوش آمدید. بازی با سبک نوستالژیک و پلتفرمر با محیطی جذاب و آرامش بخش، تجربه ای فوق العاده و جالب برایتان به همراه خواهد داشت. موجودات پرنده

دانلود بازی Klonoa Phantasy Reverie Series برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Klonoa Phantasy Reverie Series داخل دنیایی متفاوت با حس نوستالژیک شروع به ماجراجویی و کاوش کنید. به کمک موجودات دیگر راه خود را پیدا کنید و در مسیر درست ادامه دهید. سکه ها و جایزه هایی که در مسیر قرار گرفته اند را بردارید و برای خود جمع کنید. بهترین زمان خود را ثبت کرده و در لیست رتبه بندی جهانی قرار دهید و رقابت کنید. موجودات شبیه به پرنده قصد آسیب زدن به شما را دارند ولی میتوانید با قدرت جادویی خود آنها را بگیرید و به کمک آنها پرواز کنید.

دانلود بازی Klonoa Phantasy Reverie Series برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی شبیه سازی کامپیوتری Klonoa Phantasy Reverie Series مانند بازی های نوستالژیک قدیمی شما را به دهه 80 می برد و شادی و سرگرمی شما را فراهم می کند. در روستایی با یک موجود بانمک و کوچولو آشنا می شوید که از شما درخواستی دارد. حال باید خواسته او را برآورده کنید و در این مسیر به او کمک کنید. با موجودات به ظاهر بی خطر رو برو شوید و با قابلیت های خود برای ادامه مسیر از آنها استفاده کنید اما مراقب باشید زیرا با برخورد کردن به آنها جون خود را از دست می دهید. سعی کنید سکه های بین راه را جای نگذارید و در اخر مرحله با امتیاز کامل پیروز شوید.

دانلود بازی Klonoa Phantasy Reverie Series برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Klonoa Phantasy Reverie Series یک بازی فانتزی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی MONKEYCRAFT Co. Ltd ساخته و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Bandai Namco Entertainment به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی نوستالژیک و سرگرم کننده را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی