logo.gamebato
یک کودک در یک حمله وحشیانه ربوده شده است. رابرت فاستر قول داده است که او را به خانه بیاورد. این مسیر به یونیون سیتی
امتیاز:
3.9/5
یک کودک در یک حمله وحشیانه ربوده شده است. رابرت فاستر قول داده است که او را به خانه بیاورد. این مسیر به یونیون سیتی منتهی شده است، یکی از

دانلود بازی Beyond a Steel Sky برای پی سی | گیمباتو

Beyond a Steel Sky در زمینی در آینده ای دور اتفاق می افتد، که در آن شهرهای بزرگ، مانند شهر اتحادیه، در دنیایی وجود دارند که توسط جنگ هسته ای و بلایا ویران شده است. در حالی که کسانی که در چنین شهرهایی زندگی می کنند توسط شرکت های بزرگ تابع قوانین و دیدگاه های خود در مورد جامعه هستند، کسانی که خارج از آنها در زباله های وسیع (که به آن شکاف گفته می شود) زندگی می کنند در جوامع قبیله ای زندگی می کنند که با تجارت، شکار و سایر مهارت ها زنده می مانند، افرادی که توسط شهرنشینان به عنوان Gaplanders شناخته می شوند.

دانلود بازی  Beyond a Steel Sky برای PC | گیمباتو

داستان بازی ده سال پس از وقایع Beneath a Steel Sky می گذرد و بر زندگی رابرت فاستر متمرکز است – یک گَپ لَندِر که قبلاً در دوران کودکی در شهر یونیون زندگی می کرد، تا زمانی که اتفاقات خاصی منجر به تبعید ناخواسته او و بزرگ شدن او توسط یک قبیله محلی که او را پیدا کردند شد. این طرح که توسط چارلز سیسیل نوشته شده است، بر این مفهوم تمرکز دارد که چگونه هوش مصنوعی یک دستورالعمل اصلی را برای خوشحال کردن مردم تفسیر می کند.

دانلود بازی Beyond a Steel Sky برای کامپیوتر | گیمباتو

Beyond a Steel Sky یک بازی کامپیوتری ماجراجویی علمی تخیلی سایبرپانک محصول سال 2020 است که توسط Charles Cecil نوشته شده و توسط Revolution Software توسعه یافته است. ده سال پس از وقایع بازی ویدیویی زیر یک آسمان فولادی در سال 1994، بازیکنان نقش رابرت فاستر را بر عهده می‌گیرند، او می‌بیند که در حال بازگشت به شهر یونیون در جستجوی یک کودک ربوده شده است، اما متوجه می‌شود که وضعیت آرمان‌شهری جدید شهر آنچه به نظر می رسد نیست. طراحی بازی از Unreal Engine 4 استفاده می‌کند که بر روی گرافیک‌های سه‌بعدی سایه‌دار، از جمله جعبه‌های متنی به سبک کتاب کمیک تمرکز دارد. آخرین و به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این ماجراجویی هیجان انگیز را به صورت فوق فشرده سازی شده با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها، از همین حالا با استفاده از لینک های مستقیم پائین همین صفحه از وبسایت گیمباتو قابل دانلود ، نصب و سپس اجراست.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی