Strange Horticulture یک بازی پازل مخفی است که در آن شما به عنوان مالک یک فروشگاه گیاهان محلی بازی می کنید. گیاهان جدید را بیابید
Strange Horticulture یک بازی پازل مخفی است که در آن شما به عنوان مالک یک فروشگاه گیاهان محلی بازی می کنید. گیاهان جدید را بیابید و شناسایی کنید، گربه خود

دانلود بازی Strange Horticulture برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Strange Horticulture شما در کشوری به اسم Undermere زندگی می کنید و با فروش گیاهان دارویی و غیر دارویی در گلخانه خود روزگار خود را سپری می کنید این بازی که یک بازی پازلی و ماجراجویی می باشد. شما در این بازی می توانید در سرزمین های اطراف خود گشت و گذار کنید و یا مدت زمانی را با گربه خود صحبت کنید و آن را نوازش کنید و کار خاصی نکنید و یا به مشتریانی که روزانه به مغازه شما می آیند رسیدگی کنید.

دانلود بازی Strange Horticulture برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی شما می توانید گیاهانی جدید کشف کنید با ماجراجویی کردن در مناطق اطراف خود به گیاهانی مرموز بر خواهید خورد , که خیلی از آن ها خاصیت های بسیار قوی و معجزه آسایی دارند ; ولی خیلی از آن ها سمی و زهر آلود هستند که باید در موقع ترکیب گیاهان برای به دست آوردن یک معجون جدید دقت کنید چون ممکنه سم های بسیار قوی به بازار عرضه کنید به جای ترکیب های معجزه آسا. تنوع بسیار بالایی مشتری در این بازی شما را شگفت زده می کند با آن ها تعامل کنید و هدف آن ها از خرید یک ترکیب دارویی را متوجه بشوید.

دانلود بازی Strange Horticulture برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Strange Horticulture که در سال 2022 توسط کمپانی Bad Viking ساخته شده و توسط استدیو Iceberg Interactive به بازار عرضه شده است و مورد توجه بیش از حد کاربران و منتقدان قرار گرفت و نمره بسیار خوبی در سایت های نقد کسب کرد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و از ساختن ترکیب های گیاهی جدید لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی