هواپیماها را با چسباندن قطعات به هم، طراحی بخش های بال و اتصال موتورها بسازید. در هر زمان، می توانید خود را به کابین خلبان
هواپیماها را با چسباندن قطعات به هم، طراحی بخش های بال و اتصال موتورها بسازید. در هر زمان، می توانید خود را به کابین خلبان ببندید و ببینید که چگونه

دانلود بازی SimplePlanes برای پی سی | گیمباتو

در SimplePlanes، شما هواپیما می سازید! شما ابزار لازم برای زنده کردن هر هواپیما را دارید. قطعات را به هم بچسبانید تا بدنه هواپیمای خود را بسازید. موتورها را برای افزایش نیروی رانش روی آن ها قرار دهید. بال ها را طراحی و وصل کنید و سپس خود را به کابین خلبان ببندید و ببینید که چگونه پرواز می کند. بیش از 100000 هواپیما برای دانلود رایگان از SimplePlanes.com در دسترس است. می‌توانید هواپیماهای خود را آپلود کنید و از یک سازنده برنزی به یک سازنده سطح طلایی ارتقا پیدا کنید. در SimplePlanes به بازیکن این آزادی داده می شود که هر چیزی را که می خواهد با استفاده از مواد و اشیاء ارائه شده بسازد.

دانلود بازی SimplePlanes برای PC | گیمباتو

یکی از ویژگی های برجسته SimplePlanes سیستم ساخت و ساز رویه ای است. اکثر بازی‌های ساختمانی دارای ساختارهایی هستند که از قطعاتی ساخته شده‌اند که شکل آنها قابل تغییر نیست. در حالی که SimplePlanes دارای چنین بلوک هایی است، اکثر قسمت ها را می توان توسط بازیکن تغییر شکل داد تا منحنی های پیچیده هر هواپیما را ایجاد کند. بلوک بدنه اجازه می دهد تا سطح مقطع، سبک گوشه (گوشه های سخت یا تغییرات مختلف گوشه های منحنی)، طول و انحرافات یک بخش بدنه را تنظیم کنید، و بدنه می تواند به آرامی بین مقاطع مختلف ترکیب شود.

دانلود بازی SimplePlanes برای کامپیوتر | گیمباتو

SimplePlanes یک بازی شبیه سازی کامپیوتری می باشد که توسط استودیوی مستقل آمریکایی Jundroo LLC توسعه و منتشر شده است. SimplePlanes پس از انتشار SimplePhysics و SimpleRockets و قبل از Juno: New Origins و SimplePlanes VR بود. این بازی ابتدا بر روی Mac OS X و Microsoft Windows منتشر شد و بعداً برای iOS و اندروید پورت شد. پس از گذراندن فرآیند Steam Greenlight، در 17 دسامبر 2015 بر روی Steam منتشر شد. به روز ترین نسخه ی بدون نیاز به نصب منتشر شده از این بازی را می توانید به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی