logo.gamebato
در NFS Hot Pursuit ، مسابقه‌دهنده‌ها و پلیس‌ها هرگز در شهر Seacrest نمی‌خوابند، در حالی که مسابقه‌دهنده‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با طیف
امتیاز:
3.9/5
در NFS Hot Pursuit ، مسابقه‌دهنده‌ها و پلیس‌ها هرگز در شهر Seacrest نمی‌خوابند، در حالی که مسابقه‌دهنده‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با طیف وسیعی از ماشین‌های انحصاری از

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit برای کامپیوتر|گیمباتو

Need for Speed: Hot Pursuit یک بازی مسابقه‌ای کامپیوتری است که در سال ۲۰۱۰ توسط Criterion Games توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰، Wii، مایکروسافت ویندوز، iOS، اندروید، webOS و ویندوزفون (یعنی تقریباً همه ی پلتفرم های ممکن!) منتشر شده است. Hot Pursuit شانزدهمین عنوان Need for Speed است و در نوامبر 2010 منتشر شد و نسخه های توزیع دیجیتال آن در دسامبر 2010 منتشر شد. این نسخه ریبوت بازی Need for Speed III: Hot Pursuit (1998) است. نسخه ریمستر شده با عنوان Need for Speed: Hot Pursuit Remastered در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ برای  کامپیوتر های شخصی با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit برای کامپیوتر|گیمباتو

هیجان تعقیب و گریز و عجله فرار در بازی Need for Speed Hot Pursuit Remastered را روی رایانه شخصی خود احساس کنید. حس وحشیانه سرعت را هم به عنوان یک قانون شکن و هم به عنوان پلیس در داغ‌ترین اتومبیل‌های با کارایی بالا آزاد کنید. با تسلیحات تاکتیکی که در اختیار دارید، در یک تجربه مسابقه ای رقابتی اجتماعی و هیجان انگیز، از گرمای مسابقه پیشی بگیرید یا قانون شکنان را از بین ببرید. این نسخه با جلوه‌های بصری پیشرفته، چندنفره کراس پلتفرم – از جمله رقابت ناهمزمان با پشتیبانی از Autolog – به‌علاوه تمام DLC‌ های اصلی اضافی، نسخه نهایی بازی Criterion Games است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. زمان آن رسیده است که تعقیب را دوباره شروع کنید !

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit برای کامپیوتر|گیمباتو

نسخه بازسازی شده Hot Pursuit با عنوان Need for Speed: Hot Pursuit Remastered برای ویندوز در تاریخ 6 نوامبر 2020 و برای نینتندو سوییچ در 13 نوامبر 2020 درست قبل از دهمین سالگرد بازی منتشر شد. این اولین بازی از سری Need for Speed است که ریمستر دریافت می کند و بر اساس نسخه های PS3، Xbox 360 و PC نسخه اصلی ساخته شده است. این بازی علاوه بر جلوه های بصری به روز و پشتیبانی از سخت افزارهای جدیدتر، شامل پشتیبانی از بازی چندنفره در چند پلتفرم نیز می شود. متأسفانه نسخه ی کامپیوتری این بازی به علت آنلاین و چند نفره بودن قابل کرک نبوده است و به همین دلیل از نسخه ی نینتندو سوئیچ آن به همراه یک شبیه ساز به نام Yuzu به جهت اجرای بازی بر روی PC ها استفاده می گردد. که همچنین شامل تمام DLC های اصلی سابق می شود، با رویدادهای حرفه ای بسته سوپر اسپورت، لامبورگینی Untamed، و پورشه آزاد شده به جای اینکه جدا از آن قابل پخش باشند، در حرفه اصلی بازی همگی ادغام شده اند. نسخه ی فوق فشرده سازی شده ی FitGirl این بازی از طریق لینک های زیر در دسترس شما کاربران قرار می گیرد تا بتوانید آن را با بالا ترین سرعت از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود ، نصب و اجر نمائید.

 

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی