logo.gamebato
درباره سلطه انسان در شکست ناپذیر: یک ماجراجویی داستان محور که در دنیای سخت علمی تخیلی توسط استانیسلاو لم اتفاق می افتد، تجدید نظر کنید.
امتیاز:
3.9/5
درباره سلطه انسان در شکست ناپذیر: یک ماجراجویی داستان محور که در دنیای سخت علمی تخیلی توسط استانیسلاو لم اتفاق می افتد، تجدید نظر کنید. سیاره Regis III را به

دانلود The Invincible برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Invincible باید در نقش یک اختر زیست شناس قرار بگیرید. شما بسیار ماهر بوده و درگیر یک سری ماموریت خواهید شد. یک سری مسابقات فضایی در بازی جریان داشته و وظیفه رهسپار شدن به سیاره ناشناخته Regis III به شما سپرده می‌شود. این سفر علمی به سرعت به یک ماموریت جستجو برای پیدا کردن خدمه گمشده تبدیل می‌شود. باید کاملا آگاه بوده و هر تصمیمی که می‌گیرید را آگاهانه دنبال کنید.

دانلود The Invincible برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Invincible که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , باید تکه‌هایی از چیزهای گمشده را کشف کرده و به پایگاه اصلی گزارش دهید.  باید جاه طلبی‌ها و تعصبات بشر را از نظر فلسفی مطالعه کرده و یک سری تصمیمات سخت بگیرید. رمز و رازهای بازی را دنبال کرده و به یاد داشته باشید , ربات‌ها و مردم در نبرد با همدیگر بوده و باید ببینیم که تعامل در بازی چگونه انجام می‌شود. دوست و دشمنان خود را شناخته و به معنای واقعی کلمه از انسانیت محافظت کنید. می‌توانید از ابزارهای مختلفی مانند تله متر یا ردیاب هم در بازی استفاده کنید.

دانلود The Invincible برای کامپیوتر | گیمباتو

 بازی کامپیوتری The Invincible توسط استدیو Starward Industries توسعه یافته است و وظیفه انتشار این بازی با استدیو 11 bit studios بوده است. تاریخ عرضه این بازی 6 نوامبر سال 2023 می باشد و ژانرهای این بازی ماجراجویی , تخیلی , فضایی , اکشن , اول شخص می باشد. شما می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع و پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و راز سیاره Regis III را کشف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی