logo.gamebato
Bridge Constructor: The Walking Dead گیم‌پلی معمایی افسانه‌ای و چالش‌برانگیز بازی های کامپیوتری Bridge Constructor را با دنیای زامبی‌های پسا آخرالزمانی The Walking Dead محصول شبکه ی AMC ترکیب می‌کند. به گروهی از بازماندگان بپیوندید تا با انبوهی از راهپیمایان مرده و جامعه انسانی متخاصم مبارزه کنند.
امتیاز:
3.9/5
Bridge Constructor: The Walking Dead گیم‌پلی معمایی افسانه‌ای و چالش‌برانگیز بازی های کامپیوتری Bridge Constructor را با دنیای زامبی‌های پسا آخرالزمانی The Walking Dead محصول شبکه ی AMC ترکیب می‌کند. به گروهی از بازماندگان بپیوندید تا با انبوهی از راهپیمایان مرده و جامعه انسانی متخاصم مبارزه کنند.

دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead برای پی سی | گیمباتو

برای تجربه نهایی mashup آماده شوید! Bridge Constructor: The Walking Dead گیم‌پلی معمایی افسانه‌ای و چالش برانگیز Bridge Constructor را با دنیای زامبی‌های پسا آخرالزمانی The Walking Dead شبکه ی AMC ترکیب می‌کند. به گروهی از بازماندگان بپیوندید تا با انبوهی از راهپیمایان مرده و جامعه انسانی متخاصم مبارزه کنند. از طریق مناظر تیره و تار و سازه های ویران پل ها و سایر سازه ها را از نو بسازید. با شخصیت های مورد علاقه طرفداران مانند Daryl، Michonne و Eugene متحد شوید و گذرگاهی امن برای وسایل نقلیه نمادین سری ایجاد کنید.

دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead برای PC | گیمباتو

از اشیاء متحرک موجود در سطح، مواد منفجره و طعمه‌ها به نفع خود استفاده کنید، زیرا با انجام آن پیاده‌ قدم زن ها را به دام‌های کشنده می‌کشید و بازماندگان خود را به مکان امن هدایت می‌کنید. در حالی که واکرها تسلیم نیروهای گرانش می شوند، از دیوانگی و انیمیشن های ragdoll مبتنی بر فیزیک لذت ببرید. در این بازی شبیه سازی کامپیوتری ساخت و سازهای دقیق و تله های کشنده ایجاد کنید

دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead برای کامپیوتر | گیمباتو

Bridge Constructor مجموعه ای از بازی های ویدئویی شبیه سازی پازل مبتنی بر فیزیک است که توسط ClockStone توسعه یافته و توسط Headup Games منتشر شده است. در حالی که مضامین و عناصر در سرتاسر سری تغییر می‌کنند، هر بازی بر اساس برنامه‌ریزی یک پل بر روی رودخانه یا دره با استفاده از تعدادی قسمت است که توسط هندسه فضا و هزینه کل قطعات محدود می‌شود. هدف برای هر سناریو این است که اطمینان حاصل شود که یک یا چند وسیله نقلیه که از روی پل عبور می کنند می توانند با خیال راحت به طرف دیگر برسند. آخرین به روز رسانی از این بازی برای قسمت موضوعی The Walking Dead آن در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما کاربران گرامی تا دریافت آن با بالاترین سرعت ممکن فقط یک کلیک فاصله دارید. ضمناً این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد، برای اجرای آن کافیست ابتدا آن را دانلود و سپس از حالت فشرده سازی شده استخراج نمائید.

نسخه v1.1 – P2P پرتابل بدون نیاز به نصب
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 116MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 16 سال.

دارای میانگین نمرات 72 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
3GHz CPU
DirectX10 compatible VGA
4GB RAM
400MB HDD
Windows 8, 10 OS
DirectX 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی