logo.gamebato
بازی اتاق فرار معکوس را تجربه کنید. انواع مختلفی از پازل ها را حل کنید و به ماجراجویی در عمق قلب یک عمارت رازآلود و
امتیاز:
3.9/5
بازی اتاق فرار معکوس را تجربه کنید. انواع مختلفی از پازل ها را حل کنید و به ماجراجویی در عمق قلب یک عمارت رازآلود و پیچیده بپردازید. بررسی کنید که

دانلود بازی ?Dr Livingstone, I Presume برای پی سی | گیمباتو

در ?Dr Livingstone, I Presume ، اتاق فرار معکوس را تجربه کنید زیرا از اتاق فرار نمی کنید. هدف شما این است که به عمارتی که برای بازدید از آن دعوت شده اید، هر چه عمیق تر بگردید. بسیاری از اتاق های منحصر به فرد پر از رازهای بسیاری را کاوش کنید. به حقیقت برسید و یاد بگیرید که پشت نامه مرموز چه چیزی نهفته است. برای رسیدن به اتاق بعدی، باید از ذهن تیز خود استفاده کنید. این اقامتگاه آفریقایی پر از معماهای پیچیده و چالش برانگیز است. آیا مطمئن هستید که می توانید همه آنها را حل کنید؟ دقیق باشید، عاقل باشید، کاوش کنید.

دانلود بازی ?Dr Livingstone, I Presume برای PC | گیمباتو

عزیزترین دوست شما در نامه ای مرموز و غیرمنتظره از شما کمک می خواهد. وقتی به خانه قدم می گذارید، فقط سکوت از شما استقبال می کند. احساس می کنید که چیزی خاموش است. از تفکر منطقی، مهارت‌های حل معما و ادراکی برای کاوش در خانه و کشف رمز و راز استفاده کنید. هدف شما این است که بفهمید پشت پیام عجیب دکتر لیوینگستون چه چیزی نهفته است. با دقت بررسی کنید. به دنبال هر سرنخ باشید، هر شی را مطالعه کنید تا نسخه جایگزین داستان کاشفان افسانه ای آفریقا را بیاموزید.

دانلود بازی ?Dr Livingstone, I Presume برای کامپیوتر | گیمباتو

Dr Livingstone, I Presume? یا به قارسی دکتر لیوینگستون، فرض می کنم؟ یک بازی اول شخص کامپیوتری با محوریت حل پازل می باشد که توسط Vulpesoft توسعه یافته و در بهار سال 2021 توسط Untold Tales منتشر شده است. در اقامتگاهی پر از هنرهای الهام گرفته از آفریقا بگردید. جهانی را لمس کنید که در آن هر بافتی با دست نقاشی شده است. در داستانی غوطه ور شوید که در آن موسیقی متن فیلم کاملاً از فرهنگ آفریقایی الهام گرفته شده است. مانند یک بازدیدکننده در عمارتی که متعلق به ماجراجوی افسانه ای – دکتر دیوید لیوینگستون است، احساس کنید. کامل ترین نسخه ی انتشار یافته از این بازی را می توانید با استفاده از لینک مستقیم دانلود درج شده برای آن با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی آن را نصب و تجربه نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی