logo.gamebato
با Maneater فانتزی قدرت نهایی را به عنوان شکارچی مسلط بر دریاها – یک کوسه غول پیکر! – تجربه کنید! تنها ابزار شما عقل شما،
امتیاز:
3.9/5
با Maneater فانتزی قدرت نهایی را به عنوان شکارچی مسلط بر دریاها – یک کوسه غول پیکر! – تجربه کنید! تنها ابزار شما عقل شما، آرواره های شما و توانایی

دانلود بازی Maneater برای PC | گیمباتو

Maneater یک بازی کامپیوتری اکشن نقش آفرینی است که از منظر سوم شخص انجام می شود. در بازی، بازیکن کنترل یک بچه کوسه ی ماده اما عظیم الجثه را به عهده می گیرد که باید از شکارچی کوسه به نام اسکالی پیت که مادرش را کشته و او را بد شکل کرده است انتقام بگیرد. کوسه چندین حمله اساسی دارد، از جمله حمله به دشمنان، سیلو کردن از آب و شلاق زدن با دم خود برای بیهوش کردن آنها. همچنین می تواند از محیط اطراف خود برای مزایای جنگی مانند استفاده از اره ماهی به عنوان نیزه استفاده کند. کوسه برای به دست آوردن مواد مغذی مانند پروتئین ها، چربی ها، مواد معدنی و مواد جهش زا نادر به شکار و مصرف سایر حیات وحش آبزی مانند ماهی و لاک پشت نیاز دارد.

دانلود بازی Maneater برای پی سی | گیمباتو

بازیکنان همچنین می توانند با ایجاد ویرانی در امتداد ساحل، نابود کردن قایق ها و کشتی ها، و انداختن مردم از جت اسکی به انسان ها نیز حمله کنند. زمانی که بازیکن مواد مغذی کافی به دست می آورد، کوسه باید وارد غارهای زیر آب شود تا توانایی های جدید را باز کند و اندازه خودش را افزایش دهد، که به کوسه اجازه می دهد تا با موجودات بزرگتر و مرگبارتر راحت تر رو به رو شود. کوسه به آرامی به یک کوسه “مگا” بالغ تبدیل می شود و بازیکنان می توانند به ارتقای پیشرفته و گزینه های شخصی سازی مانند صفحات استخوانی خارجی، زره سایه ها و میخ های الکترومغناطیسی برای افزایش بیشتر توانایی های رزمی کوسه دست پیدا کنند.

دانلود بازی Maneater برای کامپیوتر | گیمباتو

Maneater یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط Tripwire Interactive ساخته و منتشر شده است. در بازی، بازیکن کنترل یک کوسه ماده ی عظیم الجثه را به عهده می گیرد که باید در یک دنیای باز تکامل یابد و زنده بماند تا بتواند از ماهیگیری که او را به عنوان یک توله سگ تغییر شکل داده و مادرش را کشته است انتقام بگیرد. پس از مرگ ماهیگیر، کوسه به یک محل آزمایش مرموز سفر می کند و با یک هیولای رادیواکتیو روبرو می شود که باعث هرج و مرج در اطراف پورت کلوویس می شود. Maneater برای Windows، PlayStation 4 و Xbox One در ماه می ۲۰۲۰، برای Xbox Series X/S و PlayStation 5 در نوامبر و برای Nintendo Switch در می ۲۰۲۱ منتشر شد. آخرین نسخه ی موجود از پورت کامپیوتر های شخصی بازی آدمخوار را در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار دادیم و شما مشتاقان به تجربه ی این بازی می توانید با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در بخش دانلود پائین این صفحه، آن را با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی