logo.gamebato
در Aragami، بازیکنان نقش Aragami، یک قاتل با توانایی های ماوراء طبیعی را بر عهده می گیرند. بازیکن می تواند بین سایه ها تله پورت
امتیاز:
3.9/5
در Aragami، بازیکنان نقش Aragami، یک قاتل با توانایی های ماوراء طبیعی را بر عهده می گیرند. بازیکن می تواند بین سایه ها تله پورت کند و با ارتش دشمن

دانلود بازی Aragami برای پی سی | گیمباتو

در این بازی بازیکن یک روح سایه به نام Aragami را کنترل می کند که تلاش می کند به ترتیب به پایان تمام سیزده فصل جهان باز برسد. برای تکمیل یک فصل، بازیکن باید به مناطق خاصی برود تا آیتم ها را جمع آوری کند یا موانع را از بین ببرد و به خروجی سطح برسد. آراگامی می تواند به هر قسمت از نقشه در شعاع مشخصی که در آن سایه انداخته می شود تله پورت کند، اما با انجام این کار “Shadow Essence” که به صورت متر روی شنل او نمایش داده می شود، خرج می شود. Shadow Essence با ایستادن در سایه ها دوباره پر می شود و با ایستادن در نزدیکی منابع نور شدید مانند فانوس تخلیه می شود.

دانلود بازی Aragami برای PC | گیمباتو

بعداً در بازی، بازیکن یک کلاغ به دست می‌آورد که مکان اهداف را از طریق دیوارها به بازیکن نشان می‌دهد و مجموعه‌ای از زنگ‌ها را که می‌توان برای فریب دادن دشمنان در جای دیگر به صدا درآورد. هر بخش توسط بسیاری از نگهبانان گشت زنی می شود. نگهبانان شمشیردار اصلی رایج ترین دشمن هستند و می توانند پرتابه های سبک را برای کشتن بازیکن پرتاب کنند. همچنین کماندارانی وجود دارند که در مناطق مرتفع گشت زنی می کنند و می توانند بازیکن را در فاصله طولانی تری در حین نشانه گیری ببینند، و شمشیربازانی که توسط مشعل دور می زنند و در هنگام تماس بازیکن را می کشد.

دانلود بازی Aragami برای کامپیوتر | گیمباتو

Aragami یا به فارسی آراگامی یک بازی سبک اکشن کامپیوتری با محوریت موضوعی ماجراجویی است که توسط Lince Works برای Linux، Microsoft Windows، OS X، PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch ساخته و منتشر شده است. عنوان اصلی بازی Twin Souls: The Path of Shadows بود. بازیکنان نقش آراگامی، یک قاتل با توانایی های ماوراء طبیعی را بر عهده می گیرند. بازیکن می تواند بین سایه ها تله پورت کند و با ارتش دشمن که به نام “کایهو” نامیده می شود، روبرو شود. این ارتش مخالف توسط جنگجویان عرفانی با قدرت کنترل نور تشکیل شده است. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی را از طریق لینک های مستقیم دانلود زیر با شما کاربران گرامی وبسایت گیمباتو به اشتراک گذاشته ایم تا بتوانید در زمان تمایل آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده سپس به راحتی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی