مبارزه شما برای عدالت اکنون شروع می شود. اگر که می خواهید نابودی بشریت را ببینید یا معتقدید که قهرمانان باید از نیازمندان دفاع کنند،
مبارزه شما برای عدالت اکنون شروع می شود. اگر که می خواهید نابودی بشریت را ببینید یا معتقدید که قهرمانان باید از نیازمندان دفاع کنند، برای اثبات عدالت خود در

دانلود بازی MY HERO ONE'S JUSTICE برای پی سی | گیمباتو

My Hero One’s Justice که با نام My Hero Academia: One’s Justice نیز nv ژاپن شناخته می شود، یک بازی مبارزه ای کامپیوتر با محوریت نبرد اکشن سه بعدی است که توسط Byking بر پایه مجموعه انیمه های My Hero Academia توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. در 13 آوریل 2018، Bandai Namco این بازی را به طور رسمی برای غرب اعلام کرد و نام آن را به My Hero One’s Justice برای انتشار تغییر داد، اگرچه بازی صدای انگلیسی نداشت.

دانلود بازی MY HERO ONE'S JUSTICE برای PC | گیمباتو

 در اولین شماره 2018 مجله هفتگی Shueisha’s Shōnen Jump، اعلام شد که یک بازی ویدیویی بر اساس فرنچایز My Hero Academia از Bandai Namco Entertainment در حال توسعه است. متعاقباً در 14 می 2018، اعلام شد که بازی در 23 آگوست 2018 در ژاپن منتشر خواهد شد. این بازی در 26 اکتبر 2018 در غرب منتشر شد. جردن رامی از GameSpot شخصیت‌ها، کنترل‌ها و Easter Egg ها را به منبع اصلی محتوا در این بازی ستایش کرد و در عین حال از حالت داستان به دلیل نیاز به دانش منبع انتقاد کرد. در ژانویه 2019، اعلام شد که بازی بیش از 500000 نسخه فروخته است.

دانلود بازی MY HERO ONE'S JUSTICE برای کامپیوتر | گیمباتو

My Hero One’s Justice که در ژاپن با نام My Hero Academia: One’s Justice شناخته می شود، یک بازی مبارزه ای کامپیوتر است که در سال ۲۰۱۸ توسط Bandai Namco Entertainment برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان ساخته و منتشر شده است. این بازی بر اساس مجموعه مانگا My Hero Academia اثر Kōhei Horikoshi ساخته شده است. کامل ترین و به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی که مقدمه ای برای بازی MY HERO ONE’S JUSTICE 2 می باشد را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های زیر از سرور های پر سرعت وبسایت گیمباتو دانلود نموده سپس به سهولت نصب ، به روز رسانی و نهایتاً اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی