logo.gamebato
جریان این بازی در سال 2030، 30 سال پس از پیروزی GDI در جنگ اول تیبریوم در Command & Conquer (1995)، پس از دومین جنگ بزرگ بین GDI سازمان ملل متحد و سازمان تروریستی جهانی موسوم به Brotherhood of Nod صورت خواهد پذیرفت.
امتیاز:
3.9/5
جریان این بازی در سال 2030، 30 سال پس از پیروزی GDI در جنگ اول تیبریوم در Command & Conquer (1995)، پس از دومین جنگ بزرگ بین GDI سازمان ملل متحد و سازمان تروریستی جهانی موسوم به Brotherhood of Nod صورت خواهد پذیرفت.

دانلود بازی Command & Conquer: Tiberian Sun برای پی سی | گیمباتو

Command & Conquer: Tiberian Sun بازیکنان را مجاب می کند تا با ساختن پایگاه‌ها، جمع‌آوری منابع، ایجاد ارتش و سپس شکست دادن مخالفان با از بین بردن واحدهای خود و تسخیر یا نابود کردن پایگاه‌هایشان، مخالفان خود را شکست دهند. عملکردهای گیم پلی شبیه به بازی 1995 است، اگرچه هر دو دسته قابل بازی در بازی ها تغییرات قابل توجهی برای متعادل کردن واحدها دریافت کردند، اما تفاوت های قابل توجهی را با ساختارها و واحدهای جدید برای هر کدام حفظ کردند – GDI به حملات استراتژیک سنگین، با فناوری های جدید از جمله دیوارها و واحدهای دفاعی ویژه متکی است. که می تواند توده های آبی را طی کند. نود بر روش‌های غیر متعارف و متعصبانه حملات متکی است، با فناوری‌های جدید از جمله واحدهای قابل استقرار برای اهداف دفاعی و واحدهایی که می‌توانند در زیر زمین نقب بزنند و از پشت دفاع دشمن بیرون بیایند.

دانلود بازی Command & Conquer: Tiberian Sun برای PC | گیمباتو

Tiberian Sun در یک جدول زمانی متناوب شامل دو جناح – ابتکار دفاع جهانی (GDI) و برادری نود – و یک ماده بیگانه به نام “Tiberium”  و پس از رویدادهای Command & Conquer رخ می دهد. تیبریوم از زمان ورودش در دهه 1990 به یک مشکل جدی برای جهان تبدیل شده است، نه تنها در ایجاد درگیری بین GDI و Nod بر سر کنترل کریستال های ارزشمندی که از زالو زدن فلزات گرانبها از خاک ایجاد می کند – که منجر به جنگ اول تیبریوم شد – بلکه همچنین به این ماده اجازه می دهد تا به آرامی گسترش یابد و اکولوژی و چشم انداز سیاره را شکل دهد، از جمله ایجاد جهش در انسان، شکل گیری شکل های حیات بیگانه جدید، و توسعه الگوهای آب و هوایی جدید به نام طوفان های یونی…

دانلود بازی Command & Conquer: Tiberian Sun برای کامپیوتر | گیمباتو

Command & Conquer: Tiberian Sun یک بازی رایانه‌ای استراتژیک در سال ۱۹۹۹ است که توسط Westwood Studios ساخته شده و توسط Electronic Arts منتشر شده و به طور انحصاری برای مایکروسافت ویندوز در ۲۶ اوت ۱۹۹۹ منتشر شده است. این بازی دنباله ای بر بازی Command & Conquer محصول 1995 است. این بازی در زمان خود گرافیک نیمه سه بعدی جدید، محیط علمی تخیلی آینده نگرانه‌تر و ویژگی‌های گیم‌پلی جدید مانند وسایل نقلیه با قابلیت شناور شدن یا نقب زدن را به نمایش گذاشت. Tiberian Sun یکی از موردانتظارترین بازی های سال 1999 بود. نسخه ی کامل این بازی به همراه DLC به نام Firestorm را می توانید با استفاده از لینک مستقیم دانلود آن با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه Tiberian Sun + Firestorm DLC
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.62GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالا تر از 12 سال.

دارای میانگین امتیازات ؟؟ از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Pentium 166 MHz CPU
SVGA 2 MiB video card VGA
32MB RAM
2GB HDD
Windows 98 / NT 4.0 SP6a OS
DirectX 6.1 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی