logo.gamebato
بازی Command & Conquer Generals Zero Hour در ژانر استراتژیک است که شامل 3 کمپین جدید از هر پنج ماموریت، با ترتیب زمانی اول ایالات متحده آمریکا، دوم ارتش آزادی بخش جهانی (GLA) و آخرین چین است. طرح کمپین‌ های ساعت صفر از جایی که در پایان کمپین‌ های قبلی متوقف شد، ادامه می‌ یابد.
امتیاز:
3.9/5
بازی Command & Conquer Generals Zero Hour در ژانر استراتژیک است که شامل 3 کمپین جدید از هر پنج ماموریت، با ترتیب زمانی اول ایالات متحده آمریکا، دوم ارتش آزادی بخش جهانی (GLA) و آخرین چین است. طرح کمپین‌ های ساعت صفر از جایی که در پایان کمپین‌ های قبلی متوقف شد، ادامه می‌ یابد.

دانلود بازی Command and Conquer: Generals – Zero Hour برای کامپیوتر

Command and Conquer: Generals – Zero Hour بازی ویدئویی در ژانر استراتژیک و بسته الحاقی بازی ویدیویی Command & Conquer: Generals در سال 2003 است. Zero Hour چندین توانایی و واحد جدید را به هر طرف اضافه کرد و یک حالت بازی جدید به نام Generals’ Challenge به همراه تغییرات بیشتر و ویژگی‌ های جدید اضافه کرد.

بازی استراتژیک کامپیوتر ساعت صفر شامل 3 کمپین جدید از هر پنج ماموریت، با ترتیب زمانی اول ایالات متحده آمریکا، دوم ارتش آزادی بخش جهانی (GLA) و آخرین چین است. برخلاف کمپین‌ های قبلی که توسط طرفداران Command and Conquer به دلیل نداشتن سکانس‌ های کامل سینمایی ویدیویی در طول جلسه توجیهی ماموریت مورد توجه قرار گرفتند، کمپین‌ های Zero Hour به سنت فرماندهی و غلبه بر می‌گردند و هر کدام یک ویدیوی لایو اکشن از یک گزارشگر خبری را نشان می‌ دهند. طرف مربوطه جزئیاتی را در مورد وضعیت و دستورالعمل هایی برای انجام ماموریت فعلی ارائه می دهد. طرح کمپین‌ های ساعت صفر از جایی که در پایان کمپین‌ های قبلی متوقف شد، ادامه می‌ یابد.

دانلود بازی Command and Conquer: Generals – Zero Hour برای کامپیوتر | گیمباتو

شروع کمپین ایالات متحده به موفقیت GLA در بازی قبلی مربوط می شود. GLA از فضاپیمای بایکونور برای شلیک کلاهک سمی به سمت پایگاه دریایی آمریکا در شمال اروپا استفاده می‌ کند و این امر باعث می‌ شود که ایالات متحده قبل از شلیک موشک دیگری واکنش نشان دهد. حمله چین به این پایگاه قبلاً شکست خورده بود، بنابراین ایالات متحده از زرادخانه قدرتمند چین برای تسخیر و تخریب سیلو موشک با استفاده از بمب افکن B-2 استفاده می کند. سپس ایالات متحده وظیفه نظارت بر تلاش های امدادی سازمان ملل در موگادیشو را بر عهده می گیرد، اما تهاجمات GLA مأموریت امداد رسانی را دشوار می کند. یک گروه ناو آمریکایی در منطقه هنگام یورش نیروهای آمریکایی به یک پایگاه مخفی GLA و کشف ناخواسته اسناد مربوط به دکتر تراکس, ژنرال و دانشمند GLA که قصد دارد سموم گاما سیاه زخم را تولید کند.

دانلود بازی Command and Conquer: Generals – Zero Hour برای کامپیوتر | گیمباتو

ایالات متحده از روی اسناد کشف می کند که دکتر تراکس یک آزمایشگاه مخفی در کوه البروس دارد، و بنابراین یک تیم به رهبری سرهنگ برتون را برای نابود کردن آن و آزاد کردن اسیران جنگی در طول راه می فرستد، در حالی که عامل چینی، “لوتوس سیاه” اطلاعات جمع آوری می کند. سپس ایالات متحده تهاجم موفقیت آمیزی به میادین نفتی ایران با تأمین بودجه برنامه سم را رهبری می کند، اما به زودی معلوم می شود که دکتر تراکس قبلاً این عامل را توسعه داده است و قصد دارد موشک های مملو از این سم را به شهرهای بزرگ ایالات متحده شلیک کند. حمله ای به رهبری ایالات متحده به مجتمع دکتر تراکس، با حمایت جدایی طلبان سرخورده GLA، به ایالات متحده اجازه می دهد تا سایت های موشکی را قبل از پرتاب آنها تصرف کند. همچنین گفته می شود که دکتر تراکس در این حمله کشته شده است. در ادامه می توانید این بازی را به صورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید.

دانلود بازی Command and Conquer: Generals – Zero Hour برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اصلی Generals 1
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.43GB Download
C&C Generals: Zero Hour Patch
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.05GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد

بازی دارای نمره ی میانگین 83 از 100 توسط وبسایت منتقدین متاکریتیک می باشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Pentium 4 or Athlon XP +1.8Ghz Pentium III or Athlon +800Mhz CPU
64MB AGP video card with Hardware T&L and DirectX 8.1 compatible driver (NVIDIA GeForce3+) 32MB AGP video card with Hardware T&L and DirectX 8.1 compatible driver (GeForce2+ / Radeon 7500+) VGA
256MB 128MB RAM
2GB 1.8GB HHD
Windows 98/ME/2000/XP (Windows 95 & NT not supported) Windows 98/ME/2000/XP (Windows 95 & NT not supported) OS
DirectX 8.1 DirectX 8.1 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی