logo.gamebato
For The King ترکیبی چالش برانگیز از استراتژی، مبارزات نوبتی و عناصر سرکشانه است. داستان‌های منحصربه‌فرد خود را در یک ماجراجویی تک‌نفره چالش‌برانگیز یا RPG مشارکتی که سراسر قلمروها را در بر می‌گیرد ببافید. در میان سرزمین‌های بدخطرناک قدم بزنید، از میان باتلاق‌های سمی عبور کنید و در نقشه‌های منحصربه‌فرد در دریاهای آزاد از خود شهامت نشان دهید.
امتیاز:
3.9/5
For The King ترکیبی چالش برانگیز از استراتژی، مبارزات نوبتی و عناصر سرکشانه است. داستان‌های منحصربه‌فرد خود را در یک ماجراجویی تک‌نفره چالش‌برانگیز یا RPG مشارکتی که سراسر قلمروها را در بر می‌گیرد ببافید. در میان سرزمین‌های بدخطرناک قدم بزنید، از میان باتلاق‌های سمی عبور کنید و در نقشه‌های منحصربه‌فرد در دریاهای آزاد از خود شهامت نشان دهید.

دانلود بازی For The King برای پی سی | گیمباتو

For the King یک بازی ویدئویی نقش آفرینی با عناصر استراتژیک و سرکشانه است. بازیکنان ممکن است یکی از چندین ماجراجویی را انتخاب کنند، که یک هدف یا چالش منحصر به فرد را به بازیکن ارائه می دهد. هر دو حالت بازی تک نفره و co-op در این بازی کامیپوتری استراتژیک در دسترس هستند. نقشه‌های این بازی به‌طور تصادفی برای هر بازی ایجاد می‌شوند، اما به طور کلی در هر ماجراجویی شهرها، دشمنان و زمین‌ها در سراسر نقشه که ظاهر می‌شوند ثابت هستند. قبل از شروع هر ماجراجویی، یک مهمانی (Party) توسط بازیکن یا بازیکنان ایجاد می شود که اندازه آن از یک تا سه شخصیت متغیر است.

دانلود بازی For The King برای PC | گیمباتو

زیبایی ظاهری هر شخصیت و همچنین کلاس شخصیت ، که تعیین می کند سلاح ها و تجهیزات شروع و همچنین قدرت یا ضعف شخصیت در مورد هر ویژگی، که هفت مورد از آنها در بازی وجود دارد تعیین می کند را می توان انتخاب کرد. قدرت، سرزندگی، هوش، آگاهی، استعداد، سرعت و شانس این هفت ویژگی را تشکیل می دهند. مقدار هر صفت از 1 تا 95 متغیر است، اما به ندرت برای یک شخصیت به زیر 40 می رسد، با مقداری که مربوط به درصد شانس موفقیت در یک حمله یا اقدام دیگری است که با ویژگی مربوطه مرتبط است باعث می شود تا سیستم مبارزه و اکتشاف شبیه به سیستم های مبتنی بر تاس بازی های نقش آفرینی رومیزی سنتی رفتار کند.

دانلود بازی For The King برای کامپیوتر | گیمباتو

For the King یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی سرکش است که توسط بازی‌ساز کانادایی IronOak Games ساخته شده و توسط Curve Games منتشر شده است. در فوریه 2017 برای دسترسی زودهنگام در Steam با انتشار کامل در آوریل 2018 منتشر شد. گیم پلی حول محور اکتشاف، پاکسازی سیاه چال ها، و جمع آوری تجهیزات و سلاح های جدید در سرتاسر سرزمین خیالی Fahrul می چرخد، این بازی با هر دو حالت Co-op و تک نفره در دسترس است. دنباله‌ای به نام For the King II برای اکران در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است… آخرین به روز رسانی منتشر شده از سوی ناشر این بازی که توسط CODEX کرک شده به همراه بازی پایه با گسترش Lost Kingdoms را می توانید از طریق لینک های زیر با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده و نصب کنید. به یاد داشته باشید که مثل همه ی بازی های دیگر آپدیت های بازی را به ترتیب بر روی پوشه ی حاوی بازی اعمال نمائید.

For.The .King Banner4

نسخه Lost Civilization v1.1.00.11378 – CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v1.1.00.11378 – CODEX 26MB Download
Update v1.1.00.11357 – CODEX 20MB Download
Update v1.1.00.11330 – CODEX 16MB Download
Lost Civilization – CODEX 1.10GB Download
CODEX – Crack Only کرک جداگانه 389KB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 12 سال.

دارای میانگین نمرات 79 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-4570T (2* 2900) / AMD FX-6100 (6 * 3300) or equivalent Intel Core2 Duo E4300 (2 * 1800) / AMD Athlon Dual Core 4450e (2 * 2300) or equivalent CPU
GeForce GTX 750 Ti (2048 MB) / Radeon HD 7850 (2048 MB) GeForce 8800 GTX (768 MB) / Intel HD 4600 / Radeon HD 3850 (512 MB) VGA
4GB 4GB RAM
3GB 3GB HDD
Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 x64 Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 x64 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی