logo.gamebato
یک گربه ولگرد گمشده، تنها و جدا افتاده از خانواده، باید یک راز باستانی را برای گریز از شهری فراموش شده افشاء کند…
امتیاز:
3.9/5
یک گربه ولگرد گمشده، تنها و جدا افتاده از خانواده، باید یک راز باستانی را برای گریز از شهری فراموش شده افشاء کند…

Stray یک بازی ماجراجویی گربه ای سوم شخص است که در میان کوچه‌های پرجزئیات و نور نئون های یک شهر سایبری در حال پوسیدن و محیط‌های تیره درون بطن آن قرار دارد. در بالا و پایین اطراف پرسه بزنید، در برابر تهدیدات پیش بینی نشده از خود دفاع کنید و اسرار این مکان ناخوشایند را حل کنید که در آن درویدهای کنجکاو و موجودات خطرناک زندگی می کنند.

دانلود بازی رایگان Stray برای کامپیوتر | گیمباتودر حالی که گروهی متشکل از چهار گربه ولگرد در میان ویرانه های یک مرکز متروکه قدم می زنند، یکی پس از سقوط در شکافی که به یک شهر زیرزمینی خالی از سکنه منتهی می شود، از بقیه جدا می شود. گربه آزمایشگاهی را پیدا می کند که در آن به دانلود یک هوش مصنوعی در بدنه یک پهپاد کوچک کمک می کند که خود را B-12 می نامد. توضیح می‌دهد که قبلاً به یک دانشمند کمک کرده بود، اما بسیاری از حافظه‌اش خراب شده است و برای بهبودی نیاز به زمان دارد. B-12 قول می دهد که به گربه کمک کند تا به سطح زمین بازگردد و او را بیشتر در شهر همراهی کند. هنگامی که آنها دورتر سفر می کنند، این زوج متوجه می شوند که در حالی که شهر کاملاً خالی از زندگی انسانی است، خدمتکاران رباتیک آنها، که اختصاراً به آن ها همراهان گفته می شود، باقی مانده اند. با غیبت انسانها، صحابه یا همراهان به خودآگاهی رسیده و جامعه خود را در میان ویرانه های شهر ساخته اند، اما آنها نیز در زیر زمین گرفتار شده اند. ویرانه‌ها با زورک‌ها، باکتری‌های جهش‌یافته که برای بلعیدن زندگی ارگانیک و روبات‌ها تکامل یافته‌اند، آلوده شده‌اند…

دانلود بازی رایگان Stray برای کامپیوتر | گیمباتوStray یک بازی ماجراجویی منتشره در سال 2022 است که توسط BlueTwelve Studio توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. داستان گربه ولگردی را دنبال می‌کند که به شهری محصور شده با ربات‌ها، ماشین‌ها و باکتری‌های جهش‌یافته سقوط می‌کند و با کمک یک هواپیمای بدون سرنشین، B-12، قصد بازگشت به سطح را دارد. بازی از دید سوم شخص ارائه می شود. بازیکن با جهش از روی سکوها و بالا رفتن از موانع عبور می کند و می تواند با محیط تعامل داشته باشد تا مسیرهای جدیدی را باز کند. با استفاده از B-12، آنها می توانند اقلامی را که در سرتاسر جهان یافت می شوند ذخیره کنند و برای حل معماها به فناوری نفوذ کنند. در طول بازی، بازیکن باید از زورک‌ها و نگهبان‌های متخاصم که قصد کشتن آن‌ها را دارند دوری کند. به روز ترین نسخه ی قابل حمل موجود از این بازی به صورت فشرده و بدون نیاز به نصب و کرک ، آماده ی دانلود از طریق لینک های موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو است.

دانلود بازی رایگان Stray برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی