logo.gamebato
Going Under یک خزنده سیاه چال الهام گرفته ازبازی های سرکشانه ی همین سبک است که در مورد کاوش ویرانه های نفرین شده استارت آپ های فناوری شکست خورده است. هنگام مبارزه در مجتمع های اداری متروکه، از آشغال های اداری به عنوان سلاح استفاده خواهید کرد. یک لحظه با یک ضربه انگشت به شیطان ضربه بزنید، با یک ماشین هوشمند از روی اجنه بگذرید – گزینه های شما در مبارزه دائماً در حال تغییر هستند…
امتیاز:
3.9/5
Going Under یک خزنده سیاه چال الهام گرفته ازبازی های سرکشانه ی همین سبک است که در مورد کاوش ویرانه های نفرین شده استارت آپ های فناوری شکست خورده است. هنگام مبارزه در مجتمع های اداری متروکه، از آشغال های اداری به عنوان سلاح استفاده خواهید کرد. یک لحظه با یک ضربه انگشت به شیطان ضربه بزنید، با یک ماشین هوشمند از روی اجنه بگذرید – گزینه های شما در مبارزه دائماً در حال تغییر هستند…

دانلود بازی Going Under برای پی سی | گیمباتو

در Going Under بازیکن نقش جکی، کارآموز Fizzle را بر عهده می گیرد، که سعی می کند سیاه چال ها را پاک کند تا بقایایی را که توسط استارتاپ های شکست خورده نگهداری می شوند، پیدا کند. سفر او توسط همکارانش پشتیبانی می‌شود که به او مزایایی می‌دهند که به او کمک می‌کند تا به انتهای سیاه‌چال‌ها برسد، مانند سوشی برای به دست آوردن سلامتی بیشتر، یا قوطی‌های نوشابه که بر شخصیت بازیکن تأثیر می‌گذارد. جکی همچنین از مغازه دارانی که در هر سیاه چال یافت می شوند کمک می گیرد. بازیکن همچنین می تواند hauntepenuer را پیدا کند، که توانایی ها و آیتم ها را در ازای یک “نفرین” برای اتاق های بعدی اعمال می کند. این بازی دارای سه “استارتاپ” برای کاوش است: جابلین، وینکیدینک و استایکس کوین.

دانلود بازی Going Under برای PC | گیمباتو

هر یک از سیاه چال ها به طور تصادفی تولید می شوند و هر بار اتاق ها و دشمنان در مکان های مختلف وجود دارند. بازیکن می تواند وسایلی را در اطراف هر اتاق پیدا کند تا به عنوان سلاح از آنها استفاده کند. هر سلاح یک حمله سبک و یک حمله سنگین دارد و قابل پرتاب هم است. پس از تعداد معینی ضربه، سلاح شکسته می شود. بازیکن می تواند سه سلاح را به طور همزمان در انبار خود نگه دارد و می تواند به دلخواه بین آنها جابجا شود. بازیکن می‌تواند توانایی‌هایی را در سراسر مرحله ها و سطوح پیدا کند، مانند اینکه بتواند در ابتدای دویدن آسیب مضاعف وارد کند. اگر بازیکن یک توانایی را ارتقا دهد، می‌تواند آن را “پین” کند و باعث شود بازیکن به طور پیش‌فرض آن را داشته باشد.

دانلود بازی Going Under برای کامپیوتر | گیمباتو

Going Under یک بازی ویدیویی سرکشانه محصول سال 2020 است که توسط Aggro Crab توسعه یافته و توسط Team17 منتشر شده است. این بازی یک کارآموز بدون حقوق را دنبال می‌کند که در زیر محل کارش سفر می‌کند تا خرابه‌های استارت‌آپ‌های شکست خورده را کشف کند. Going Under در 24 سپتامبر 2020 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی با نام The Working From Home که در هیچ وبسایت دانلود فارسی زبان دیگری موجود نیست از طریق لینک مستقیم زیر در دسترس شما کاربران مشتاق به انجام آن قرار داده شده تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن از پایگاه داده های وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس بدون نیاز به نصب به اجرای آن بپردازید.

نسخه The Working From Home – Portable
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 453MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 7 سال.

دارای میانگین امتیازات 78 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-3470 | AMD FX-6300 Intel Core i3-2100 | AMD Phenom II X4 965 CPU
Nvidia GeForce GTX 960, 4 GB | AMD Radeon R9 380, 4 GB Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon R7 250, 1 GB VGA
4GB 4GB RAM
4GB 2GB HDD
Windows 10 64-bit Windows 7 64-bit OS
DirectX 11 DirectX 10 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی