Going Under یک خزنده سیاه چال الهام گرفته ازبازی های سرکشانه ی همین سبک است که در مورد کاوش ویرانه های نفرین شده استارت آپ
Going Under یک خزنده سیاه چال الهام گرفته ازبازی های سرکشانه ی همین سبک است که در مورد کاوش ویرانه های نفرین شده استارت آپ های فناوری شکست خورده است.

دانلود بازی Going Under برای پی سی | گیمباتو

در Going Under بازیکن نقش جکی، کارآموز Fizzle را بر عهده می گیرد، که سعی می کند سیاه چال ها را پاک کند تا بقایایی را که توسط استارتاپ های شکست خورده نگهداری می شوند، پیدا کند. سفر او توسط همکارانش پشتیبانی می‌شود که به او مزایایی می‌دهند که به او کمک می‌کند تا به انتهای سیاه‌چال‌ها برسد، مانند سوشی برای به دست آوردن سلامتی بیشتر، یا قوطی‌های نوشابه که بر شخصیت بازیکن تأثیر می‌گذارد. جکی همچنین از مغازه دارانی که در هر سیاه چال یافت می شوند کمک می گیرد. بازیکن همچنین می تواند hauntepenuer را پیدا کند، که توانایی ها و آیتم ها را در ازای یک “نفرین” برای اتاق های بعدی اعمال می کند. این بازی دارای سه “استارتاپ” برای کاوش است: جابلین، وینکیدینک و استایکس کوین.

دانلود بازی Going Under برای PC | گیمباتو

هر یک از سیاه چال ها به طور تصادفی تولید می شوند و هر بار اتاق ها و دشمنان در مکان های مختلف وجود دارند. بازیکن می تواند وسایلی را در اطراف هر اتاق پیدا کند تا به عنوان سلاح از آنها استفاده کند. هر سلاح یک حمله سبک و یک حمله سنگین دارد و قابل پرتاب هم است. پس از تعداد معینی ضربه، سلاح شکسته می شود. بازیکن می تواند سه سلاح را به طور همزمان در انبار خود نگه دارد و می تواند به دلخواه بین آنها جابجا شود. بازیکن می‌تواند توانایی‌هایی را در سراسر مرحله ها و سطوح پیدا کند، مانند اینکه بتواند در ابتدای دویدن آسیب مضاعف وارد کند. اگر بازیکن یک توانایی را ارتقا دهد، می‌تواند آن را “پین” کند و باعث شود بازیکن به طور پیش‌فرض آن را داشته باشد.

دانلود بازی Going Under برای کامپیوتر | گیمباتو

Going Under یک بازی ویدیویی سرکشانه محصول سال 2020 است که توسط Aggro Crab توسعه یافته و توسط Team17 منتشر شده است. این بازی یک کارآموز بدون حقوق را دنبال می‌کند که در زیر محل کارش سفر می‌کند تا خرابه‌های استارت‌آپ‌های شکست خورده را کشف کند. Going Under در 24 سپتامبر 2020 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی با نام The Working From Home که در هیچ وبسایت دانلود فارسی زبان دیگری موجود نیست از طریق لینک مستقیم زیر در دسترس شما کاربران مشتاق به انجام آن قرار داده شده تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن از پایگاه داده های وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس بدون نیاز به نصب به اجرای آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی