logo.gamebato
در Trine 3 ، سه قهرمان از مصنوع جادویی به نام Trine که هر از چند گاهی زندگی آنها را قطع می کند خسته شده اند و با اجماع تلاش می کنند مهارت هایی را که به آنها اعطا کرده است پس دهند…
امتیاز:
3.9/5
در Trine 3 ، سه قهرمان از مصنوع جادویی به نام Trine که هر از چند گاهی زندگی آنها را قطع می کند خسته شده اند و با اجماع تلاش می کنند مهارت هایی را که به آنها اعطا کرده است پس دهند…

 

Trine 3: The Artifacts of Power یک بازی پلتفرمینگ اکشن، پازل و ماجراجویی و دنباله‌ای بر Trine و Trine 2 است. با سه قهرمان در یک ماجراجویی کاملاً جدید متحد شوید، اکنون برای اولین بار به صورت کامل سه بعدی! دنیای افسانه‌ای از مناظر خیره‌کننده را تجربه کنید و با انبوهی از پازل‌های مبتنی بر فیزیک، ابزارهای شگفت‌انگیز، دشمنان خطرناک و موجودات دلربا روبرو شوید.

دانلود بازی Trine 3: The Artifacts of Power برای کامپیوتر | گیمباتو

Trine 3: The Artifacts of Power یک سفر افسانه ای است که شما را با سه قهرمان به همراه خود به دنیای فانتزی قصه ها می برد: آمادئوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد هم یاران باوفای شما در این مسیر خواهند بود. آنها به آرامی به این نتیجه می رسند که اداره کردن زندگی آنها توسط یک مصنوع جادویی قدرتمند، وضعیت مطلوبی برای وجود دائمی نیست. قهرمانان سعی می کنند هدایای خارق العاده خود را به آرتیفکتی به نام Trine برگردانند و بنابراین با قدرت هایی خارج از درک خود دخالت می کنند: در نتیجه ی تلاش هایشان، تراین شکسته می شود و یک جادوگر باستانی بی عاطفه از آن فرار می کند… قهرمانان تنها با داشتن یک مصنوع شکسته برای هدایت آنها، باید تلاش کنند تا آسیبی را که ایجاد کرده اند… یا آسیبی که ممکن است وارد شود، پیش از بالا گرفتن کار ترمیم کنند.

دانلود بازی Trine 3: The Artifacts of Power برای PC |گیمباتو

Trine 3: The Artifacts of Power یک بازی کامپیوتری در سبک اکشن-ماجراجویی و پازلی است که در سال ۲۰۱۵ توسط Frozenbyte توسعه یافته و در ۲۰ اوت ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی دنباله ای برای Trine 2 است و بازگشت سه قهرمان ای سری بازی ها و لوکیشن فانتزی قرون وسطایی را نشان می دهد. این بازی اولین بازی از این سری است که دارای گیم پلی کاملاً سه بعدی است. این سه نفر وارد آکادمی می شوند و از روح تراین یاد می گیرند که سارک یک جادوگر قدرتمند بود که با مهر و موم کردن قلبش شکست ناپذیر  و همزمان با انجام این کار او دیوانه شد. از آنجایی که هیچ کس نمی توانست قلب او را پیدا کند، تنها جایگزین برای متوقف کردن او بستن بدنش بود. دو خواهر با او جنگیدند. آنها موفق بودند اما در این فرآیند جان خود را از دست دادند و سه مصنوع قدرت را ایجاد کردند (که قبلاً در اولین Trine دیده شده بود): یکی از خواهران که به عنوان Trine شناخته می شود، روح خود را در مصنوع روح و دیگری در مصنوع ذهن و خود سارک را در یک مصنوع بدن قرار داده بود…

دانلود بازی Trine 3: The Artifacts of Power برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی نسبت به دو بازی پیشین خود ضمن پیشرفت های گیم پلی و گرافیکی، با بازخورد بسیار عالی از سوی منتقدان مواجه نشد اما این موضوع باز هم مانع ما در وبسایت گیمباتو برای اشتراک گذاری دسترسی به این بازی نمیشه و شما می توانید به روز ترین و کامل ترین نسخه ی موجود از Trine 3: Artifacts of Power را با استفاده از لینک های مستقیم زیر با بالاترین سرعت از سرور های قدرتمند گیمباتو دانلود ، نصب و اجرا نمائید.

نسخه The Artifacts of Power v1.11 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.71GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب افراد بالای 12 سال.

دارای امتیاز میانگین 68 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel quad-core 2.0 GHz or dual-core 2.6 GHz Intel Core i3/i5/i7 1.8 GHz CPU dual-core. AMD 2.0 GHz dual-core. CPU
NVIDIA GeForce GTX 560 2GB / Radeon HD 6850 2GB NVIDIA GeForce 260 / Radeon HD 4000 Series / Intel HD Graphics 4000 VGA
8GB 4GB RAM
6GB 6GB HDD
(64 bit / 32 bit *) Windows 10 / 8 / 7 / Vista (64 bit / 32 bit *) Windows 10 / 8 / 7 / Vista OS
DirectX 10 DirectX 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی