logo.gamebato
بازی Undertale در ژانر نقش آفرینی و به صورت دو بعدی است که توسط استدیو توبی فاکس توسعه و منتشر شده است. در این بازی گیمر کنترل کودکی را بر عهده دارد که به زیرزمین افتاده است: یک منطقه بزرگ و منزوی در زیر سطح زمین که توسط یک مانع جادویی از هم جدا شده است. بازیکن در طول سفر خود در بازی با هیولاهای مختلفی ملاقات می کند، اگرچه برخی از هیولاها ممکن است بازیکن را درگیر مبارزه کنند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Undertale در ژانر نقش آفرینی و به صورت دو بعدی است که توسط استدیو توبی فاکس توسعه و منتشر شده است. در این بازی گیمر کنترل کودکی را بر عهده دارد که به زیرزمین افتاده است: یک منطقه بزرگ و منزوی در زیر سطح زمین که توسط یک مانع جادویی از هم جدا شده است. بازیکن در طول سفر خود در بازی با هیولاهای مختلفی ملاقات می کند، اگرچه برخی از هیولاها ممکن است بازیکن را درگیر مبارزه کنند.

دانلود بازی Undertale برای کامپیوتر

Undertale یک بازی ویدئویی در ژانر نقش آفرینی دو بعدی است که در سال ۲۰۱۵ توسط توسعه دهنده مستقل آمریکایی، توبی فاکس ساخته شده است. بازیکن کنترل کودکی را بر عهده دارد که به زیرزمین افتاده است: یک منطقه بزرگ و منزوی در زیر سطح زمین که توسط یک مانع جادویی از هم جدا شده است. بازیکن در طول سفر خود در این بازی نقش آفرینی کامپیوتر با هیولاهای مختلفی ملاقات می کند، اگرچه برخی از هیولاها ممکن است بازیکن را درگیر مبارزه کنند. سیستم مبارزه شامل حرکت بازیکن در حملات جهنمی با گلوله کوچک توسط حریف است. آنها می توانند هیولاها را آرام یا تحت سلطه خود درآورند تا به جای کشتن آنها، در امان بمانند. این انتخاب‌ ها بر روی بازی تأثیر می‌ گذارند و دیالوگ‌ ها، شخصیت‌ ها و داستان بر اساس نتایج تغییر می‌کنند. این بازی برای Microsoft Windows و OS X در سپتامبر 2015 منتشر شد. این بازی نقش آفرینی برای موضوع, سیستم مبارزه بصری، موسیقی، اصالت، داستان، دیالوگ و شخصیت‌ ها تحسین شده است. این بازی بیش از یک میلیون نسخه فروخت و نامزد چندین جایزه شد.

دانلود بازی Undertale برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

Undertale یک بازی نقش آفرینی است که از دیدگاه بالا به پایین استفاده می کند. در بازی، بازیکن یک کودک را کنترل می کند و اهداف را تکمیل می کند تا در طول داستان پیشرفت کند. گیمر دنیای زیرزمینی پر از شهرها و غارها را کاوش می کند و باید در سفر خود پازل های متعددی را حل کند. دنیای زیرزمینی خانه هیولاهایی است که بسیاری از آنها بازیکن را در نبرد به چالش می کشند؛ بازیکنان تصمیم می گیرند که آیا آنها را بکشند، فرار کنند یا با آنها دوست شوند. انتخاب های انجام شده توسط بازیکن به طور اساسی بر روی طرح و پیشرفت کلی بازی تأثیر می گذارد و اخلاق بازیکن به عنوان سنگ بنای توسعه بازی عمل می کند.

دانلود بازی Undertale برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

در بازی کامپیوتر Undertale وقتی بازیکنان در رویدادهای متنی یا تصادفی با دشمنان روبرو می شوند، وارد حالت نبرد می شوند. در طول نبردها، بازیکنان قلب کوچکی را کنترل می‌ کنند که نشان‌ دهنده روح آن‌ ها است و باید از حملاتی که توسط هیولای مخالف مانند تیرانداز گلوله‌ ای جهنمی انجام می‌ شود، اجتناب کنند. همانطور که بازی پیشرفت می کند، عناصر جدیدی مانند موانع رنگی، و مبارزات رئیسی که نحوه کنترل قلب بازیکنان را تغییر می دهد، معرفی می شوند. بازیکنان ممکن است انتخاب کنند که به دشمن حمله کنند، که شامل فشار دادن دکمه های زمان بندی شده است. کشتن دشمنان باعث می شود که بازیکن طلا کسب کند. آنها می توانند از گزینه ACT برای بررسی ویژگی های حمله و دفاع دشمن و همچنین انجام اقدامات مختلف دیگر استفاده کنند که بسته به دشمن متفاوت است. اگر بازیکن از اقدامات مناسب برای پاسخ به دشمن استفاده کند، یا به آنها حمله کند تا زمانی که دارای HP کم (اما هنوز زنده) باشد، می‌ تواند انتخاب کند که از آنها در امان بماند و بدون کشتن آنها به مبارزه پایان دهد. برای اینکه برخی از رویارویی‌ های رئیس به‌طور مسالمت‌ آمیز تکمیل شوند، بازیکن باید زنده بماند تا زمانی که شخصیتی که با آن روبرو می‌ شود، دیالوگ خود را تمام کند. این بازی دارای چندین شاخه داستان و پایان است که بستگی به این دارد که آیا بازیکنان دشمنان خود را بکشند یا نجات دهند.

دانلود بازی Undertale برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

هیولاها در طول نبرد با بازیکن صحبت می کنند و بازی به بازیکنان می گوید که احساسات و اعمال هیولا چیست. حملات دشمن بر اساس نحوه تعامل بازیکنان با آنها تغییر می کند: اگر بازیکنان گزینه های غیر خشونت آمیز را انتخاب کنند، حملات دشمن آسان است، در حالی که اگر بازیکنان گزینه های خشونت آمیز را انتخاب کنند،سخت تر می شوند.

نسخه V1.08 SiMPLEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 118MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین نمرات 92 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2GHz+ CPU
512MB 128MB VGA
3GB 2GB RAM
200MB AVailable 200MB AVailable HHD
Windows XP, Vista, 7, or 10 Windows XP, Vista, 7, 8, or 10 OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی