logo.gamebato
برای مردن آماده اید ؟! جدیدترین بازی اکشن وحشیانه Team NINJA و Koei Tecmo Games را تجربه کنید.در عصر سامورایی ها، یک مسافر تنها در
امتیاز:
3.9/5
برای مردن آماده اید ؟! جدیدترین بازی اکشن وحشیانه Team NINJA و Koei Tecmo Games را تجربه کنید.در عصر سامورایی ها، یک مسافر تنها در سواحل ژاپن فرود می آید.

Nioh یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط تیم نینجا و کو شیبوساوا ساخته شده است. در فوریه 2017 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و توسط Sony Interactive Entertainment در سطح بین المللی و توسط Koei Tecmo در ژاپن منتشر شد. داستان این بازی در یک نسخه تخیلی از سال 1600 اتفاق می‌افتد و داستان سفرهای ویلیام آدامز، یک ملوان ایرلندی را دنبال می‌کند که به نام تاریخی ویلیام آدامز، یک مرد انگلیسی که بعد تر تبدیل به یک سامورایی شد، نامگذاری شده و الهام گرفته شده است. آدامز جادوگر ادوارد کلی را در نبردهای نهایی دوره سنگوکو در طول تلاش های توکوگاوا ایه یاسو برای متحد کردن ژاپن تعقیب می کند، تلاشی که با ظهور یوکای هایی که در هرج و مرج جنگ شکوفا می شوند، پیچیده می شود…

دانلود بازی Nioh: Complete Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

گیم پلی حول سطوح پیمایش و شکست دادن هیولاهایی است که به یک منطقه هجوم آورده اند. مبارزات حول محور استقامت یا مدیریت “کی” و شمشیرهای مختلف است که در برابر دشمنان مختلف قوی یا ضعیف هستند. در حین پیمایش در محیط‌ها، ویلیام می‌تواند وسایل کلکسیونی مختلفی را هم در جعبه‌های پراکنده در محیط و هم در مکان‌های دیگر محیط‌ها مانند جایی که سربازان از پا افتاده اند، پیدا کند. این مجموعه شامل Amrita، امتیاز تجربه بازی (EXP) است. طلا، ارز درون بازی؛ سلاح و زره و اقلام مصرفی مانند بمب ها.

دانلود بازی Nioh: Complete Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

نسخه کامل Complete Edition شامل بازی کامل و همچنین سه بسته الحاقی با فصل های داستانی اضافی است: Dragon of the North، Defiant Honor و Bloodshed’s End. شما هم اکنون می توانید نسخه ی کامل این نقش آفرینی ژاپنی اصیل را از لینک های موجود پایین همین صفحه از تارنمای گیمباتو دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Nioh: Complete Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی