Unravel یک پلتفرمر پازلی مبتنی بر فیزیک ساخته شده توسط کمپانی سوئدی Coldwood Interactive است. یارنی، شخصیتی که از یک رشته نخ ساخته شده است،
Unravel یک پلتفرمر پازلی مبتنی بر فیزیک ساخته شده توسط کمپانی سوئدی Coldwood Interactive است. یارنی، شخصیتی که از یک رشته نخ ساخته شده است، باید وارد ماجراجویی بزرگتر از

Unravel شخصیت Yarny را معرفی می‌کند – شخصیتی جدید، جذاب و دوست‌داشتنی که از یک رشته نخ ساخته شده است که در حین حرکت به آرامی باز می‌شوند. Unravel با الهام از محیط های منحصر به فرد و نفس گیر شمال اسکاندیناوی، یک پلتفرم پازل مبتنی بر فیزیک بصری خیره کننده را تشکیل می دهد. استفاده از نخ برای پریدن از شاخه درختی به شاخه درخت دیگر یا سوار شدن بر بادبادکی پرنده، هیچ شاهکاری خیلی بزرگ نیست. 

دانلود بازی Unravel برای PC  | گیمباتو

یارنی به عنوان نمایانگر پیوندهایی است که عزیزان را به هم پیوند می دهد. با یارنی وارد یک ماجراجویی به ظاهر بزرگتر از زندگی شوید تا خاطرات از دست رفته یک خانواده را دوباره به هم پیوند دهید. بازی ای کاملاً بدون کلام، داستانی هیجان انگیز و صمیمانه درباره عشق، امید و سفر زندگی را تجربه کنید.

دانلود بازی Unravel برای PC  | گیمباتو

Unravel یک بازی پلتفرم پازلی است که توسط شرکت سوئدی Coldwood Interactive توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. بازی بر روی Yarny متمرکز است، موجودی انسان‌نمای کوچکی که از نخ ساخته شده است و بازیکن آن را در محیط حرکت می‌دهد و از نخ‌های باز کردنی که Yarny را تشکیل می‌دهد برای حل معماها، اجتناب از موجودات خطرناک و عبور از موانع استفاده می‌کند. قسمت اول این بازی چشم نواز رو از لینک های پایین همین صفحه می توانید از گیمباتو دانلود کنید، برای دانلود قسمت دوم این بازی کافیست بر روی Unravel Two کلیک کنید!

دانلود بازی Unravel برای PC  | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی