در DiRT 4 همه چیز در مورد پذیرش ترس است. این در مورد هیجان، نشاط و آدرنالین است که برای مسابقات خارج از جاده کاملاً
در DiRT 4 همه چیز در مورد پذیرش ترس است. این در مورد هیجان، نشاط و آدرنالین است که برای مسابقات خارج از جاده کاملاً حیاتی هستند. این در مورد

ورزش موتوری طبیعتاً خطرناک است. DiRT 4 همچنین دارای یک سیستم تغییر دهنده بازی به نام Your Stage است. یک ابزار خلاقانه ایجاد مسیر رالی که به شما امکان می دهد با فشار یک دکمه تعداد تقریباً بی نهایت مرحله منحصر به فرد تولید کنید. شما مکان خود را انتخاب می کنید و پارامترهای مسیر را تنظیم می کنید، سپس Your Stage کار سختی را برای ایجاد یک مرحله رالی منحصر به فرد انجام می دهد که می توانید مسابقه دهید، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و سپس آنها را به چالش بکشید تا زمان خود را شکست دهند. Your Stage به بازیکنان باتجربه رالی اجازه می‌دهد مسیرهای طولانی‌تر و فنی‌تری ایجاد کنند، در حالی که تازه‌واردها می‌توانند مسیرهای کوتاه‌تر ساده‌تری ایجاد کنند و مهارت‌های خود را تقویت کنند.

دانلود بازی DiRT 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

با DiRT 4، Codemasters به دنبال ترکیب سطوح هیجان و واقع گرایی در DiRT Rally با هیجان بی باک، دسترسی و مسابقات آدرنالینی است که قبلاً در پیش درآمدهای تحسین شده DiRT 2 و DiRT 3 دیده شده بود. شامل مسابقات رالی کلاسیک که همچنان بر پایه‌های بازی‌های رالی کالین مک‌ری ساخته می‌شود، مسابقات کبود کننده ای از مسابقات رسمی قهرمانی رالی کراس جهانی FIA، نبردهای دیوانه‌وار کامیون‌های مسابقه‌ای و کالسکه‌ها، و سرگرمی ظالمانه رویدادهای باز در Joyride، بازیکنان از مکان هایی که سه قاره را در بر می گیرند، با چالش هایی روبرو خواهند شد.

دانلود بازی DiRT 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

Dirt 4 یک بازی مسابقه ای است که بر روی رالی تمرکز دارد. بازیکنان در رویدادهای مرحله زمان‌بندی‌شده در زمین‌های آسفالت و خارج از جاده در شرایط آب و هوایی مختلف به رقابت می‌پردازند. مراحل رالی شامل پنج مکان است: فیتزروی در استرالیا، تاراگونا در اسپانیا، میشیگان در ایالات متحده، ورملند در سوئد و پویس در ولز. خودروها از طیف گسترده‌ای از کلاس‌ها و دوره‌های زمانی رقابتی، مانند خودروهای گروه B دهه 1980، خودروهای گروه A و گروه N از دهه‌های 1990 و 2000، و خودروهای گروه R از دهه 2010 استخراج می‌شوند. این بازی دارای اتومبیل های رالی جهانی یا عناصر مرتبط با مسابقات قهرمانی رالی جهانی نیست. Dirt 4 ویژگی جدیدی به نام «مراحل شما» را معرفی می‌کند که به صورت رویه‌ای مراحل رالی را بر اساس تنظیمات و پارامترهایی که بازیکن تعریف می‌کند تولید می‌کند. بدون شک سری بازی های DiRT از بهترین شبیه ساز های اتومبیلرانی در همه ادوار تاریخ صنعت گیم بوده و هستند، شما می توانید نسخه کامل بازی DiRT 4 را از لینک ها موجود در این صفحه، از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب نمایید.

دانلود بازی DiRT 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی