بازی Project CARS در ژانر مسابقه ای اتومبیل رانی است که در این بازی 74 ماشین قابل رانندگی برای بازیکن ها وجود دارد، بیش از
بازی Project CARS در ژانر مسابقه ای اتومبیل رانی است که در این بازی 74 ماشین قابل رانندگی برای بازیکن ها وجود دارد، بیش از 30 مکان منحصر به فرد

دانلود بازی Project CARS برای کامپیوتر

Project CARS یک بازی شبیه ساز مسابقه اتومبیلرانی است که توسط استودیو Slightly Mad Studios ساخته و منتشر شده است. این فرنچایز در سال 2015 معرفی شد و در سال 2017 دنباله ای دریافت کرد و پس از آن Project CARS 3 در سال 2020 عرضه شد. اولین بازی ویدیویی این سری ابتدا در 6 مه 2015 منتشر شد. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس بود. نسخه کامل، با عنوان Project CARS Game of the Year Edition، در 6 مه 2016 عرضه شد. بازی به طور کلی پس از انتشار با استقبال خوبی روبرو شد و تا اکتبر 2016 2 میلیون نسخه فروخته بود.

Project CARS.banner1

در این بازی مسابقه کامپیوتر 74 ماشین قابل رانندگی وجود دارد، بیش از 30 مکان منحصر به فرد با حداقل 110 دوره مختلف، که 23 مورد واقعی و بقیه شبیه سازی هستند. علاوه بر پیست‌ های مسابقه‌ ای در دنیای واقعی و پیست‌ های کارتی تخیلی، دو جاده نقطه‌ به‌ نقطه شبیه سازی با الهام از کوت دازور و ساحل اقیانوس آرام کالیفرنیا وجود دارد که می توانید با دیگر رقبا به مسابقه بپردازید.

Project CARS برای ارائه یک شبیه سازی رانندگی واقعی در نظر گرفته شده است. روند بازی به بازیکن اجازه می دهد بین انواع مسیرهای مختلف موتور اسپورت انتخاب کند و دسترسی فوری به تمام مسیرهای موجود را فراهم می کند. Project CARS رویدادهای مسابقه ای را در چندین روز به تصویر می کشد، از دویدن های شاک داون و مسابقات مقدماتی تا خود مسابقه پیشرفت می کند، در حالی که تغییرات آب و هوا و شرایط نوری به صورت پویا شبیه سازی می شوند. گرافیک , صداگذاری و طراحی مسابقه فوق العاده جذاب و سرگرم کننده انجام شده و شما را می تواند تا ساعت ها به خود جذب کند. یکی از دلایل گرافیک خیره کننده و جذاب این بازی پشتیبانی از کیفیت 12k Ultra HD است که برای اولین بار در این مسابقه اتومبیل رانی مورد استفاده قرار گرفته است.

دانلود بازی Project CARS برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

شاید بتوانیم به درستی بازی Project CARS را از برترین بازی های ویدیویی سبک ریسینگ شبیه‌ ساز دانست. همچنین از رقبای جدی و سرسخت بازی Need For Speed Rivals به شمار می آید. با شروع بازی شما باید به عنوان راننده ای تازه کار با ماشین های نه چندان پیشرفته مسابقه دهید و با پیروزی در مسابقات پول لازم برای رفتن به مراحل بالاتر را بدست بیاورید. همچنین با رفتن به مراحل بالاتر بازی می توانید ماشین خود را ارتقا داده و از امکانات بیشتری استفاده کنید. اگر علاقمند به بازی های مسابقه ای و به ویژه اتومبیل رانی هستید پیشنهاد می کنیم بازی Project CARS را به هیچ وجه از دست ندهید و هم اکنون آن را به صورت رایگان از گیمباتو دریافت نمایید.

دانلود بازی Project CARS برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی