logo.gamebato
بازی Dirt 5 در ژانر مسابقه ای و شبیه سازی است که بر روی مسابقات آفرود تمرکز دارد. رشته‌ های بازی شامل رالی کراس، مسابقه
امتیاز:
3.9/5
بازی Dirt 5 در ژانر مسابقه ای و شبیه سازی است که بر روی مسابقات آفرود تمرکز دارد. رشته‌ های بازی شامل رالی کراس، مسابقه یخ، رقابت کامیون‌ های فوق‌

دانلود بازی Dirt 5 برای کامپیوتر به صورت رایگان

Dirt 5 یک بازی کامپیوتری در ژانر مسابقه ای است که توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 6 نوامبر 2020 منتشر شد. بازی Dirt 5 یک بازی مسابقه ای که بر روی مسابقات آفرود تمرکز دارد. رشته‌ های بازی شامل رالی کراس، مسابقه یخ، کامیون‌ های فوق‌ العاده استادیوم و کالسکه‌ های آفرود است. بازیکنان می توانند در رویدادها در طیف گسترده ای از مکان ها، یعنی آریزونا، برزیل، چین، یونان، ایتالیا، مراکش، نپال، شهر نیویورک، نروژ و آفریقای جنوبی رقابت کنند. این بازی شامل یک سیستم آب و هوای پویا و فصول است که بر مسابقه تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، بازیکن فقط می تواند در مسابقات یخ در نیویورک در ماه های زمستان شرکت کند. سیستم چهار نفره تقسیم صفحه نیز به بازی معرفی شده است.

دانلود بازی DIRT 5 برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک | گیمباتو

Dirt 5 همچنین دارای یک حالت حرفه ای متمرکز بر روایت است که شخصیت بازیکن را در مقابل راننده رقیب به نام برونو دوراند در یک سری مسابقات قهرمانی قرار می دهد. این بازیکن همچنین یک مربی به نام Alex دارد که در طول دوران حرفه ای خود به آنها مشاوره می دهد. همچنین قرار بود این بازی دارای تکرار سینمایی نباشد. در عوض، بازی در مجموعه‌ ای از پادکست‌ ها دنبال می‌ شود که از خط داستانی پیروی می‌کند.

دانلود بازی DIRT 5 برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک | گیمباتو

DIRT 5 یک تجربه مسابقه ای سرگرم کننده، هیجان انگیز و آفرود است که مسیری را در جاده های سرتاسر جهان که پوشیده از شن، یخ، برف و …طی می کند. با فهرستی از ماشین‌ ها از نمادهای رالی گرفته تا کامیون‌ ها تا قهرمانان GT، حرکت کنید. DIRT 5 با یک Career پر ستاره، صفحه تقسیم چهار نفره، حالت های آنلاین نوآورانه، ویرایشگر زنده و ویژگی های جدید، نسل بعدی مسابقات هیجان انگیز می باشد.

دانلود بازی DIRT 5 برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک | گیمباتو

در این بازی مسابقه کامپیوتری به سراسر جهان سفر کنید و در بیش از 70 مسیر منحصر به فرد در 10 مکان مختلف جهانی در محیط های خیره کننده و پویا مسابقه دهید. از مسابقه در رودخانه یخ زده شرق در نیویورک، زیر مسیح نجات دهنده در برزیل، تا درخشش در نورهای شمالی در نروژ، با رقبا، زمین و شرایط مختلف و همیشه در حال تغییر روبرو شوید. با DIRT 5، جای خود را در یک تجربه مسابقه آفرود پرهیجان، پویا و تقویت شده بگیرید! بازی DIRT با حالت حرفه ای داستان محور، بازی آنلاین نوآورانه، ماشین ها و مکان های خیره کننده، سطوح و عناصر فوق العاده همراه باشد و در راستای روش های جدید بازیکنان برای ایجاد و سفارشی کردن آیتم های بازی تلاش کنید. بازی کامپیوتری DIRT 5 بلند پروازانه‌ ترین عنوانی است که تاکنون در مجموعه افسانه‌ ای آفرود Codemasters وجود دارد. DIRT 5 با ویژگی‌ های کاملاً جدید و اکشن‌ های نفس‌ گیر، فضایی را ایجاد می‌ کند که مسابقه‌ ای حماسی، بیانی خالص و سبکی افسارگسیخته را ارائه می‌ دهد. هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی مهیج و جذاب را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی