199X است، شما بر روی صندلی راننده نشستید. همانطور که کلید را می چرخانید و صدای روشن شدن موتور را می شنوید، یک کاست روی
199X است، شما بر روی صندلی راننده نشستید. همانطور که کلید را می چرخانید و صدای روشن شدن موتور را می شنوید، یک کاست روی استریو پخش می شود. آسمان

دانلود بازی Slipstream برای پی سی | گیمباتو

Slipstream یک بازی مسابقه ای برای کامپیوتر است که با الهام از جلوه های بصری، موسیقی، بازی ها و ماشین های اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 ساخته شده است. Slipstream بر روی یک موتور بازی سفارشی ساخته شده است، با یک احساس Retro و گرافیک منحصر به فرد. موسیقی متن، که از تأثیرات ترکیبی سینث پاپ و جاز گرفته شده است، لحن مسابقه ای را در مکان های مختلف عجیب و غریب از سراسر جهان، از جمله شهرها، بیابان ها، جنگل ها، کوه ها و سواحل ایجاد می کند.

دانلود بازی Slipstream برای PC | گیمباتو

مکانیک های دریفت و اسلیپ استریم به گیم پلی رانندگی عمق می بخشند و نتیجه یک تجربه چالش برانگیز و هیجان انگیز است. موتور بازی شبه سه بعدی معتبر با گرافیک دوبعدی، درست مانند روزهای شکوه مسابقه‌های آرکید. 20 مسیر مختلف، در مکان‌های عجیب و غریب مختلفی در سراسر جهان… و فراتر از آن. چند نفره محلی تا 4 بازیکن! 5 مدل ماشین که هر کدام دارای مشخصات و سبک بازی خاص خود هستند.

دانلود بازی Slipstream برای کامپیوتر | گیمباتو

Slipstream یک بازی مسابقه ای است که تحت تاثیر و الهام گرفته از سری OutRun، بازی های SEGA به طور کلی، الهام گرفته از زیبایی شناسی Synthwave و روح آرکیدهای دهه 90 است. به روز ترین نسخه ی فشرده سازی شده ی منتشر شده از این بازی سرگرم کننده را می توانید از طریق لینک مستقیم زیر، با بالاترین سرعت ممکن از سرور های داخلی وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی