logo.gamebato
وارد سایه ها شوید و دنیای پیچ خورده بتمن Telltale را به گونه ای تجربه کنید که شخصیت شکست خورده شوالیه تاریکی و شهر گاتهام را به شیوه ای شوم و جدید زنده کند. نسخه Shadows Telltale Batman که با رنگ‌آمیزی دستی و بافت‌های بازسازی‌شده بهبود یافته است، هر ده قسمت Telltale Batman را در دو فصل به یک بازی کامل تبدیل می‌کند و در عین حال به روح تاریخ غنی و بصری جذاب شوالیه تاریکی وفادار می‌ماند.
امتیاز:
3.9/5
وارد سایه ها شوید و دنیای پیچ خورده بتمن Telltale را به گونه ای تجربه کنید که شخصیت شکست خورده شوالیه تاریکی و شهر گاتهام را به شیوه ای شوم و جدید زنده کند. نسخه Shadows Telltale Batman که با رنگ‌آمیزی دستی و بافت‌های بازسازی‌شده بهبود یافته است، هر ده قسمت Telltale Batman را در دو فصل به یک بازی کامل تبدیل می‌کند و در عین حال به روح تاریخ غنی و بصری جذاب شوالیه تاریکی وفادار می‌ماند.

Batman: The Telltale Series یک بازی ویدئویی ماجراجویی گرافیکی اپیزودیک با روش نقطه و کلیک در سال ۲۰۱۶ است که توسط Telltale Games توسعه و منتشر شده و توسط Warner Bros Interactive Entertainment تحت برچسب DC Entertainment توزیع شده است. این بازی بر اساس شخصیت بتمن کامیکس دی سی ساخته شده است که توسط باب کین و بیل فینگر خلق شده است، اگرچه به هیچ گونه اقتباس قبلی از اثر در فیلم یا رسانه های دیگر وابسته نیست. پس از انتشار، نقدهای متفاوتی دریافت کرد که اتمسفر، سکانس‌های اکشن و وفاداری به اسطوره‌های بتمن را تحسین می‌کردند، اما آن را به دلیل مسائل فنی و طرح مورد انتقاد قرار دادند. فصل دوم با عنوان Batman: The Enemy Within در سال 2017 منتشر شد و به عنوان یک پیشرفت نسبت به نسخه اصلی در نظر گرفته شد.

اگرچه Telltale Games در سال 2018 تعطیل شد، مجوز بازی‌های Batman و The Enemy Within توسط Athlon Games به دست آمد و هر دو بازی توسط LCG Entertainment تحت برچسب جدید Telltale Games به عنوان ترکیبی از “Shadows Edition” در دسامبر 2019 دوباره منتشر شدند.

دانلود بازی Telltale Batman Shadows Edition برای PC |گیمباتو

بازیکن نقش بتمن را هم به عنوان ابرقهرمان و هم در نقش نفس جایگزینش، خود بروس وین بازی می کند.  مدیر عامل Telltale Games، کوین برونر، بیان کرده است که زمان بازی به طور مساوی بین آنها تقسیم می شود، اگرچه در برخی مواقع بازی به بازیکن این امکان را می دهد که موقعیتی را به عنوان وین یا بتمن انتخاب کند. علیرغم تفاوت‌ها در پیوستگی، بتمن کاملاً با کمیک‌ها مطابقت دارد. با این حال، شخصیت و اقدامات او با تصمیمات بازیکن در طول سریال مشخص می شود.او می تواند در مقایسه با سایر نسخه های شوالیه تاریکی، قهرمان سنتی و الهام بخش تری به عنوان بتمن باشد یا شخصیتی بسیار تهاجمی تر و سردتر از آنچه که معمولاً به تصویر می کشد. طبق گفته Telltale Games، روایت بازی «تفسیری تازه از جهان هستی است که در زمان‌های کنونی اتفاق می‌افتد، بدون هیچ گونه تکرار موجود از بتمن در بازی‌ها، فیلم‌ها یا کمیک‌ها».

دانلود بازی Telltale Batman Shadows Edition برای PC |گیمباتو

Batman: The Enemy Within یک بازی ویدئویی ماجراجویی گرافیکی اپیزودیک با روش نقطه و کلیک است که توسط Telltale Games توسعه و منتشر شده و توسط Warner Bros Interactive Entertainment تحت برچسب DC Entertainment بر اساس شخصیت بتمن DC Comics توزیع شده است. این بازی دنباله ای بر Batman: The Telltale Series 2016 است. این بازی نقدهای مثبتی دریافت کرد، به طوری که تصویر بازی از جوکر (و توانایی جلوگیری از تبدیل شدن او به یک شرور) برای ستایش مورد توجه قرار گرفت. اگرچه Telltale Games در سال 2018 تعطیل شد، مجوز بازی‌های Batman و The Enemy Within توسط Athlon Games به دست آمد و هر دو بازی توسط LCG Entertainment تحت برچسب جدید Telltale Games به عنوان ترکیبی از “Shadows Edition” در دسامبر 2019 دوباره منتشر شدند.

بازی Telltale Batman Shadows Edition شامل محتوا های زیر، هم اینک در گیمباتو برای دانلود و نصب قرار می گیرد؛

• Batman: The Telltale Series (Episodes 1-5)
• Batman: The Enemy Within (Episodes 1-5)
• Batman Shadows Mode

دانلود بازی Telltale Batman Shadows Edition برای PC |گیمباتو

نسخه Shadows Edition FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 48.7MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

تجربه ی این بازی فقط به افراد بالای 18 سال پیشنهاد گردیده است.

دارای میانگین امتیاز 79 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Duo 2.4GHz CPU
Nvidia GTS 450+ with 1024MB+ VRAM (excluding GT) – LATEST DRIVERS REQUIRED VGA
3GB RAM
15GB HHD
Windows 7 64Bit Service Pack 1 OS
DirectX 11 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی