logo.gamebato
در این بازی ریتمیک دونده و سریع، هر حرکتی یک واکنش انفجاری دارد و هیچ مقدار ضرب و شتم زیاد نیست. نقش زیگز متخصص مواد
امتیاز:
3.9/5
در این بازی ریتمیک دونده و سریع، هر حرکتی یک واکنش انفجاری دارد و هیچ مقدار ضرب و شتم زیاد نیست. نقش زیگز متخصص مواد منفجره را به عهده بگیرید

دانلود بازی Hextech Mayhem: A League of Legends Story برای پی سی | گیمباتو

در Hextech Mayhem: A League of Legends Story،با ضرب آهنگ موسیقی انفجار و پرش و جهش انجام دهید تا از برخورد با موانع جلوگیری کنید، دشمنان را خلع سلاح کنید و فیوزهای سبک را برای رسیدن به حداکثر هرج و مرج انجام دهید. در تلاش خود برای ساختن بزرگترین بمبی که جهان تا به حال دیده است، باعث ایجاد ضرب و شتم موسیقیایی شوید.

دانلود بازی Hextech Mayhem: A League of Legends Story برای PC | گیمباتو

از سیستم ضرب و شتم Freestyle برای ایجاد انفجارهای خود به خود و گرفتن امتیازهای جایزه استفاده کنید… همه اینها در حالی که از پلیس سرگرم کننده طفره می روید و به آنها نشان می دهید که واقعاً چه چیزی را از دست می دهند. در Hextech Mayhem: A League of Legends Story هیچ فیوز روشنی باقی نگذارید.

دانلود بازی Hextech Mayhem: A League of Legends Story برای کامپیوتر | گیمباتو

Hextech Mayhem: A League of Legends Story یک بازی ویدئویی ریتمی است که توسط Choice Provisions توسعه یافته و توسط Riot Forge، بخش انتشاراتی Riot Games، توسعه دهندگان League of Legends منتشر شده است. Hextech Mayhem در 16 نوامبر 2021 در کنار Ruined King: A League of Legends Story منتشر شد. هر دو بازی از شخصیت های League of Legends در داستان و گیم پلی خود استفاده می کنند. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی به همراه تمام الحاقیات قابل دانلود مرتبط با آن به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما کاربران گرامی می توانید از طریق لینک های مستقیم زیر آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی