Earned in Blood دنباله Brothers in Arms: Road to Hill 30 است. این فیلم بر جو “رد” هارتسوک، یکی از شخصیت های بازی به عنوان
Earned in Blood دنباله Brothers in Arms: Road to Hill 30 است. این فیلم بر جو “رد” هارتسوک، یکی از شخصیت های بازی به عنوان قهرمان اصلی تمرکز دارد و

دانلود بازی Brothers in Arms: Earned in Blood برای PC | گیمباتو

گیم پلی بازی Brothers in Arms: Earned in Blood شبیه به Brothers in Arms: Road to Hill 30 است. بازیکن معمولاً فرماندهی دو تیم از چتربازان را بر عهده می گیرد تا از تاکتیک های چهار F یا همان تاکتیک های  Find, Fix, Flank و Finish در برابر دشمن استفاده کنند. بازی با محدود کردن توانایی بازیکن در هدف گیری، کاهش سلامت بازیکن و با قرار دادن تعداد زیادی از دشمنان پشت سرپوش، استفاده از تاکتیک های سولو run ‘n’ gun را منع می کند. 

دانلود بازی Brothers in Arms: Earned in Blood برای پی سی | گیمباتو

داستان اساساً به عنوان “بازتابی” از وقایعی است که قبلاً رخ داده است، زیرا تاریخدان ارتش سرهنگ S.L.A. مارشال 15+ روز پس از D-Day با چتربازان مصاحبه می کند. داستان به سه قسمت تقسیم شده است. قسمت اول بازی خاطره ای از دوران هارتسوک در تیم گروهبان مت بیکر در طول تهاجم اولیه D-Day است. قسمت دوم زمانی شروع می شود که او فرماندهی جوخه دوم، جوخه 3 را در خلال آزادسازی و دفاع از کارنتان، و در نهایت پیوند بین لشکر 82 و 101 هوابرد در شهر باوپته به عهده می گیرد. قسمت پایانی در و حومه Saint-Sauveur-le-Vicomte برگزار خواهد شد. اگرچه قسمت اول تحت فرمان بیکر همین مرحله عیناً اتفاق می‌افتد، اما هر ماموریتی در Road to Hill 30 گنجانده نشده است.

دانلود بازی Brothers in Arms: Earned in Blood برای کامپیوتر | گیمباتو

Brothers in Arms: Earned in Blood یک بازی کامپیوتری تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که توسط Gearbox Software توسعه یافته و توسط Ubisoft برای Microsoft Windows، Xbox و PlayStation 2 منتشر شده است. در سال 2008 به عنوان بخشی از مجموعه Brothers in Arms: Double Time به Wii منتقل شد. Earned in Blood حماسه Brothers In Arms را به عنوان گروهبان تازه ارتقا یافته جو “رد” هارتسوک (هارتسوک سرجوخه تیم آتش بیکر بود) که بخشی از تهاجم تاریخی نرماندی در بازی قبلی بود، ادامه می دهد. Earned in Blood شامل چندین ماموریت چند نفره جدید، سلاح و وسایل نقلیه، به علاوه یک حالت جدید درگیری مشترک است. هوش مصنوعی دشمنان نیز در این بازی به طور قابل توجهی بهبود یافته است، در حالی که طراحی های سطح بازتر از نسخه اصلی هستند. نسخه ی پایانی منتشر شده توسط RELOADED در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده است تا شما کاربران مشتاق به تجربه و بررسی این بازی کهنه کار اما به یاد ماندنی بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، به آسانی نصب و پس از آن اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی