logo.gamebato
بازی Wolfenstein: The Old Blood در ژانر اکشن, ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است که داستان بازی در سال 1946 اتفاق می‌ افتد. داستان تک‌ نفره این بازی روایت سرباز کهنه‌ کار جنگ ویلیام «بی.جی.» است. Blazkowicz و تلاش های او برای پیروزی بر نیروهای نازی.
امتیاز:
3.9/5
بازی Wolfenstein: The Old Blood در ژانر اکشن, ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است که داستان بازی در سال 1946 اتفاق می‌ افتد. داستان تک‌ نفره این بازی روایت سرباز کهنه‌ کار جنگ ویلیام «بی.جی.» است. Blazkowicz و تلاش های او برای پیروزی بر نیروهای نازی.

دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای کامپیوتر

Wolfenstein The Old Blood یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است که توسط MachineGames توسعه یافته و Bethesda Softworks آن را منتشر شده است. این بازی در 5 می 2015 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و به عنوان یک بازی مستقل در سری Wolfenstein و پیش درآمدی برای Wolfenstein: The New Order می باشد. داستان تک‌ نفره این بازی روایت سرباز کهنه‌ کار جنگ ویلیام «بی.جی.» است. Blazkowicz و تلاش های او برای پیروزی بر نیروهای نازی.

دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC | گیمباتو

این بازی اکشن کامپیوتر از دید اول شخص انجام می شود و مراحل آن بیشتر با پای پیاده اتفاق می افتد. داستان در فصل‌ هایی تنظیم شده است که بازیکنان برای پیشرفت آن‌ ها را تکمیل می‌ کنند و به دو کمپین به هم پیوسته تقسیم شده‌ اند. بازی دارای سلاح های مختلفی از جمله تپانچه، تفنگ ساچمه ای و مواد منفجره است که اکثر آنها می توانند دو دستی باشند. یک سیستم پوشش مخصوص برای بازیکنان نیز وجود دارد. Wolfenstein: The Old Blood به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و بسیاری از منتقدان آتش‌ بازی‌ های شدید، مکان‌ های جذاب و تعادل بین مخفی کاری و اکشن بازی را تحسین کردند.

دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC | گیمباتو

Wolfenstein: The Old Blood تغییرات کمی نسبت به گیم پلی اصلی The New Order دارد. برای پیشرفت در طول داستان، بازیکنان در حین حرکت در سطوح مختلف بازی، دشمنان را باید از بین ببرد. این بازی از یک سیستم سلامت استفاده می کند که در آن سلامت بازیکنان به بخش های جداگانه “سلامت” و “زره” تقسیم می شود که بازسازی می شود. اگر یک بخش کامل از دست رفت، بازیکنان باید یک بسته سلامت یا زره بدن را پیدا کنند و از آن استفاده کنند تا سلامتی از دست رفته را جبران کنند.

بازیکنان از حملات غوغا، سلاح گرم و مواد منفجره برای مبارزه با دشمنان استفاده می کنند و ممکن است بدوند، بپرند و گاهی شنا کنند تا در مکان های مختلف از دست دشمن در امان باشند. از حملات Melee می توان برای از بین بردن بی صدای دشمنان بدون شناسایی استفاده کرد. از طرف دیگر، بازیکنان می توانند برای دشمنان کمین کنند، که منجر به درگیری شدید بین دو طرف می شود. دشمنان مختلفی در این بازی پیش روی شما قرار می گیرند. سربازان انسانی نازی که از نظر قدرت متفاوت هستند، شخصیت‌ های ربات‌مانند معروف به (Super Soldiers)، سگ‌ های مکانیکی غول‌ پیکر معروف به Panzerhunds، سربازان نازی زامبی‌ مانند و غیرنظامیان معروف به Shamblers، و سگ‌ های شرور برخی از دشمنانی هستند که بازیکنان خواهند داشت.

دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC | گیمباتو

در این نبرد می توان از سیستم پوششی به عنوان کمک در برابر دشمنان استفاده کرد. بازیکنان این توانایی را دارند که به اطراف، روی و زیر پوشش خم شوند، که می تواند به عنوان یک مزیت تاکتیکی در طول تیراندازی و سطوح مخفی کاری استفاده شود. بازیکنان به موجودی اسلحه دسترسی دارند که به آنها اجازه می دهد تا هر تعداد اسلحه را که پیدا می کند حمل کند. گیمباتو به شما علاقمندان به این سبک از بازی های کامپیوتری پیشنهاد می کند به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را به صورت رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 263MB Download
نسخه FitGirl Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
1 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 1.71GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز میانگین 76 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i7 / AMD FX-8350 Intel® Core™ i5-2500 @ 3.3 GHz / AMD FX-8320 @ 3.5 GHz CPU
NVIDIA® GeForce® GTX 660 / AMD Radeon™ R9 280 (3GB or more VRAM) NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM) VGA
8GB 4GB RAM
38GB 38GB HHD
64Bit Windows 7/Windows 8 64Bit Windows 7/Windows 8 OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی