logo.gamebato
داستان Resident Evil حول شرکت آمبرلا می چرخد که ظاهراً یک شرکت داروسازی است اما در واقع مسئول آزمایش های مختلف با سلاح های بیولوژیکی
امتیاز:
3.9/5
داستان Resident Evil حول شرکت آمبرلا می چرخد که ظاهراً یک شرکت داروسازی است اما در واقع مسئول آزمایش های مختلف با سلاح های بیولوژیکی است در هر قسمت ما

دانلود بازی Resident Evil: Village برای کامپیوتر

Resident Evil: Village یک بازی ترسناک کامپیوتری در ژانر تیراندازی است که تاریخ انتشار آن سال 2021 تعیین شده است. داستان Resident Evil حول شرکت آمبرلا می چرخد، که ظاهراً یک شرکت داروسازی است اما در واقع مسئول آزمایش های مختلف با سلاح های بیولوژیکی است. پس از یک سری اتفاقات، ویروس خطرناکی در کوه های آرکلی منتشر می شود که باعث هرج و مرج و مرگ های بی شماری می گردد. در هر قسمت، ما شخصیت‌های مختلفی را دنبال می‌کنیم که در تلاش برای زنده ماندن و حل مسائل هستند، اما به نظر می‌رسد که با ظهور پی در پی انواع ویروس‌های جدید و قدرتمندتر، وضعیت بدتر می‌شود. اینگونه بود که به اتفاقات Resident Evil 7 رسیدیم، جایی که اتان وینترز برای نجات همسرش میا که 3 سال ناپدید شده است، می آید.

Resident Evil Village.banner1

قهرمان داستان با کمک کریس ردفیلد و آبی آمبرلا، سازمانی متشکل از اعضای سابق شرکت اصلی تشکیل می دهد که می خواهند آسیب را برطرف کنند. و اینجاست که ماجراجویی رزیدنت اویل ویلج با جایگاه ویژه ای برای دختر ایتان و میا، رز، آغاز می شود. سال‌ها پس از وقایع RE7: Biohazard، اتان و همسرش میا سعی می‌کنند زندگی آرام و مسالمت‌آمیزی داشته باشند، اما یک تراژدی اتفاق می‌افتد که ناگهان دخترشان از آنها گرفته می‌شود. ایتن که ناامید شده است هر سرنخی را دنبال می کند و وارد دهکده ای می شود که در تاریکی پوشیده شده و توسط یک زن شرور و دخترانش اداره می شود.

ویژگی های بازی Resident Evil Village

در این بازی تیراندازی کامپیوتری خطرات زیادی در دهکده نهفته است، چه انسانی و چه ماوراء طبیعی. هنگام خزیدن در هر گوشه و کناری هوشیار باشید و به یاد داشته باشید در این بازی هر مبارزه برای بقا، هر تعقیب و گریز از طریق راهروهای تنگ از طریق دیدگاه اول شخص اتفاق می افتد.

در این بازی اکشن اول شخص بازیکنان نقش اتان وینترز را بر عهده خواهند گرفت و در هر نبردی از نزدیک تعقیب وحشتناک را از طریق دیدگاه اول شخص تجربه خواهند کرد.

چهره‌های آشنا و دشمنان جدیدی در این بازی حضو دارند. کریس ردفیلد معمولاً یک قهرمان در سری Resident Evil بوده است، اما ظاهراً حضور او در Resident Evil Village انگیزه‌های شوم او را پوشانده است.

اتان می‌تواند از سلاح‌های مختلفی استفاده کند، از تپانچه گرفته تا تفنگ ساچمه‌ای، و حتی اقلامی در برابر دشمنان متخاصم. برای متعادل کردن نتیجه برخوردهای وحشتناک و افزایش نرخ بقای شما، توانایی ساخت دارو و کمک های اولیه و مهمات نیز اضافه شده است!

در مورد خود بازی، زمانی که Resident Evil Village را دانلود کردید باید برای انبوهی از معماها آماده شوید که باید در حالی که توسط هیولاهای ماوراء طبیعی تعقیب می شوید، حل کنید!

Resident Evil Village.banner3

گیم پلی بازی Resident Evil: Village

مکان ها و شخصیت های جدید: قسمت فعلی در رومانی می گذرد و دشمنان جدیدی مانند خون آشام وحشتناک لیدی دیمیترسکو و گرگینه ها را در خود دارد.

ساختن دیوارها و ساخت سلاح: شکست دادن برخی از دشمنان موادی را به دست می دهد که می توان از آنها برای ساخت سلاح ها و اقلام قدرتمندتر استفاده کرد. ساخت دیوار راه دیگری برای محافظت بازیکنان از خود است.

تجربه ای همه جانبه و واقعی: طبق گفته سازندگان، Resident Evil: Village بهترین بازی ترسناک بقا است که تا به امروز ساخته شده است، نزدیک ترین چیز به حضور در یک فیلم ترسناک واقعی.

گیم‌پلی Exploration and Combat: Resident Evil 8: Village شبیه به قسمت‌های قبلی است که شامل حل پازل‌ها می‌شود که با تقابل‌های کم و بیش ثابت همراه است.

سلاح های جدید: شامل تفنگ ساچمه ای M1897 و تفنگ F2 می شود.

حالت چند نفره: این بازی اکشن کامپیوتری دارای حالت چند نفره رقابتی است که در آن می توانید شخصیت مورد علاقه خود را در حالی که روی نقشه های مختلف با بازیکنان دیگر روبرو می شوید، بازی کنید.

Resident Evil Village.banner2

گرافیک و صدا

Resident Evil Village دارای گرافیکی زیبا با محیط های ترسناک و شخصیت های دقیق است. محیط، موسیقی، دیالوگ‌ها… تک تک عناصر به گونه‌ای جذاب طراحی شده‌اند که بازی را به گونه‌ای تجربه کنید که بخواهید برای همیشه در آن بمانید.

مدت زمان و حالت های بازی

این بازی ترسناک با حالت کلاسیک ماجراجویی انفرادی و همانطور که در بالا ذکر شد، با یک حالت رقابتی چند نفره کاملاً جدید ارائه می شود. دومی امکان رویارویی با 5 بازیکن دیگر را در مکان‌های مختلف و همچنین آزادی انتخاب از بین هر شخصیت را به بازیکنان ارائه می‌دهد. زمانی که طول می کشد تا کمپین را کامل کنید، از یک سو به سطح دشواری انتخابی شما و از سوی دیگر به میزان جامع کاوش در سناریوها و کشف تمام اسرار بستگی دارد. به طور کلی اتمام داستان بین 8 تا 10 ساعت زمان می برد.

رتبه بندی سنی

تمام قسمت‌های Resident Evil با برچسب PEGI 18 طبقه‌بندی می‌شوند، بنابراین مخاطب اصلی این بازی منحصراً بزرگسالان را هدف قرار می دهد. در این بازی ویدیویی، صحنه‌های غم انگیز واضحی وجود دارد. علاوه بر این، بازی دارای عناصر وحشتناک  و همچنین موجودات هیولایی است که برای کاربران نوجوان مناسب نیستند.

اگر ویژگی های این بازی فرانچایز شما را مجذوب خود کرده است و صدا و گرافیک آن برایتان جذاب است همین حالا این بازی را از گیمباتو دانلود و از این بازی ویدیویی با عناصر اکشن و تیراندازی لذت ببرید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 1.4GB Download

آموزش نصب نسخه EMPRESS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) کرک فیکس بازی تحت عنوان Animation Fix-EMPRESS را دانلود کنید. فایل های موجود در پوشه Animation Fix را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

راهنمای نصب کلی برای عمومی بازیها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 3 جایزه بفتا
7 برنده و 8 نامزدی در مجموع
شرکت توسعه دهنده: CAPCOM Co., Ltd.
شرکت انتشار دهنده: CAPCOM Co., Ltd.
ژانر: اکشن
تاریخ انتشار بازی: 06/05/2021
تاریخ انتشار کرک: 10/07/2021
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 18 سال به بالا

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700 AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500 CPU
AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070 AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM VGA
16GB 8GB RAM
HHD
Windows 10 (64 bit) Windows 10 (64 bit) OS
DirectX: Version 12 DirectX: Version 12 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی