logo.gamebato
در این بازی باید با کارت هایی که در اختیارتان قرار دارد در برابر یک رقیب حرفه ایی بازی کنید و سرنوشت خود را رقم بزنید. هر کارت دارای مبارزات مخصوص به خود است و در هر نبرد آیتم و تجهیزات شما تغییر می کند. کشیدن یک کارت اغلب به انتخاب های بیشتری منجر می شود که بسیاری از آنها فقط با شانس تعیین می شوند. شما از یک غول بزرگ شاخک دار در حال فرار هستید و سرنوشت شما به چهار کارت بستگی دارد که تنها یکی از آنها نشان دهنده موفقیت است
امتیاز:
3.9/5
در این بازی باید با کارت هایی که در اختیارتان قرار دارد در برابر یک رقیب حرفه ایی بازی کنید و سرنوشت خود را رقم بزنید. هر کارت دارای مبارزات مخصوص به خود است و در هر نبرد آیتم و تجهیزات شما تغییر می کند. کشیدن یک کارت اغلب به انتخاب های بیشتری منجر می شود که بسیاری از آنها فقط با شانس تعیین می شوند. شما از یک غول بزرگ شاخک دار در حال فرار هستید و سرنوشت شما به چهار کارت بستگی دارد که تنها یکی از آنها نشان دهنده موفقیت است

دانلود بازی Hand of Fate برای کامپیوتر

Hand of Fate دستان سرنوشت یک بازی اکشن، ماجراجویی و سوم شخص است که توسط Defiant Development توسعه یافته و در سال 2015 عرضه شده است. در این بازی باید با کارت هایی که در اختیارتان قرار دارد در برابر یک رقیب حرفه ایی بازی کنید و سرنوشت خود را رقم بزنید. هر کارت دارای مبارزات مخصوص به خود است و در هر نبرد آیتم و تجهیزات شما تغییر می کند. بازی Hand of Fate را  می توان تلاقی بین یک بازی کارتی کلکسیونی و یک بازی نقش آفرینی اکشن دانست. کشیدن یک کارت اغلب به انتخاب های بیشتری منجر می شود که بسیاری از آنها فقط با شانس تعیین می شوند. شما از یک غول بزرگ شاخک دار در حال فرار هستید و سرنوشت شما به چهار کارت بستگی دارد که تنها یکی از آنها نشان دهنده موفقیت است، در حالی که بقیه نشان دهنده درجات مختلف شکست می باشند.

دانلود بازی Hand of Fate برای کامپیوتر | گیمباتو

برخی از رویدادها به نفع شما تمام می شود. برای مثال، دست شما ممکن است شامل سه کارت موفقیت و یک کارت شکست باشد. در حالی که برخی دیگر شما را با چندین قرعه کشی تصادفی پشت سر هم تنبیه می کنند که هر کدام فقط یک شانس موفقیت دارند. در این بازی نقش آفرینی کامپیوتر پیروزی اغلب به معنای کشیدن کارت های تجهیزات است و از سوی دیگر، شکست معمولاً به معنای کشیدن کارت‌های باخت است که حداکثر سلامتی شما را به خطر می اندازد، یا حتی شما را با اثرات منفی که تا پایان بازی ادامه می‌یابد نفرین می‌کند. مگر اینکه برای جادوگری که حذف نفرین می‌فروشد کارت بکشید. این مبارزه شما را وارد یک جنگل یا معبدی ویران می‌کند و شما تبر یا شمشیر خود را به سمت موش‌ها و جادوگران می‌چرخانید تا زمانی که آنها سقوط کنند یا تا زمانی که شما سقوط کنید. Skirmish ها حالت Batman: Arkham دارند، به این معنا که اعلان ها بالای سر شما ظاهر می شوند، و شما باید دکمه مناسب را برای مقابله با یک حمله یا منحرف کردن چیزی که به سمت شما پرتاب شده فشار دهید.

دانلود بازی Hand of Fate برای کامپیوتر | گیمباتو

نبردهای اولیه این بازی سوم شخص برای زنده ماندن به اندازه کافی آسان هستند، اما با نزدیک شدن به پایان داستان، با موقعیت‌های دشواری روبرو می‌شوید. درخشش Hand of Fate در این است که اجزای انتزاعی آن نبردهای بسیار واقعی را نشان می دهند. به عنوان مثال اگر غذای شما تمام شود، هر نوبت ده امتیاز سلامتی را از کل عرضه شما کاهش می دهد. اگر با شروع نبرد بعدی به مرگ نزدیک می‌شوید، بیشتر نگران زمان‌بندی چرخش‌های خود هستید و به هر قیمتی از تله‌ها دوری می‌کنید، و یا اگر بدانید که یک دارت شما را نشانه گرفته به جلو و عقب حرکت می کنید و جا خالی می دهید. وقتی در طول نبرد به مرگ نزدیک می‌شوید، به کارت‌ها برمی‌گردید به این امید که حرکت بعدی شما را به کشیشی نزدیک‌تر کند که ممکن است شما را شفا دهد.

دانلود بازی Hand of Fate برای کامپیوتر | گیمباتو

دنیا به پایان خود نزدیک می شود و شما باید به دنبال سرنوشت خود باشید. سرنوشت شما دردستان خودتان است و باید آن را بصورت تصادفی از بین 4 کارت انتخاب کنید. ساخت ابزارهای مناسب و رفتن به جنگ دشمن اساس این بازی را تشکیل می دهد. صدها نوع سلاح در این بازی وجود دارد و از اقلام دیگری هم می توانید در کنار این اسلحه ها استفاده کنید. همین حالا می توانید این بازی ماجراجویی و اکشن را بصورت رایگان از گیمباتو دانلود و اوج هیجان را تجربه کنید.

دانلود بازی Hand of Fate برای کامپیوتر | گیمباتو

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.7GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد.

دارای امتیاز 78 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.66GHz Intel Core i7 2.4GHz Intel Core 2 Duo or equivalent CPU
Nvidia 460 GTX / Radeon 5770 – 1 GB of VRAM Nvidia 260 GTS or Radeon HD 4850 – 512 MB of VRAM VGA
4GB 4GB RAM
5GB Available 5GB Available HHD
Windows 7/8/8.1 (64bit) Windows 7/8/8.1/XP/Vista (32 or 64 bit) OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی