logo.gamebato
دانلود بازی Batman: Arkhan Origin برای کامپیوتر – یک بازی ویدئویی با ژانر اکشن و ماجراجویی که در سال 2013 توسط WB Games Montréal توسعه یافته و توسط Warner Bors منتشر شده است. شما در این بازی همانند بازی های قبلی در نقش بتمن بازی می کنید و سلاح های مختلفی در اختیار دارید تا دشمنان خود را شکست دهید. همچنین یک بخش اجرای چند نفره هم وجود دارد که می توانید اعضای خود را به یک رئیس جوکر یا بن تبدیل کنید.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Batman: Arkhan Origin برای کامپیوتر – یک بازی ویدئویی با ژانر اکشن و ماجراجویی که در سال 2013 توسط WB Games Montréal توسعه یافته و توسط Warner Bors منتشر شده است. شما در این بازی همانند بازی های قبلی در نقش بتمن بازی می کنید و سلاح های مختلفی در اختیار دارید تا دشمنان خود را شکست دهید. همچنین یک بخش اجرای چند نفره هم وجود دارد که می توانید اعضای خود را به یک رئیس جوکر یا بن تبدیل کنید.

دانلود بازی Batman: Arkham Origins برای کامپیوتر

بازی Batman: Arkham Origin در سال 2013 یعنی حدود 9 سال پیش به عنوان دنباله بازی کامپیوتر Batman Arkham Asylum در ژانر اکشن، ماجراجویی توسط استودیوی WB Games Montréal توسعه یافته و توسط Warner Bros منتشر شده است. در واقع استودیوی WB Games Montreal با ساخت همین بازی به معروفیت رسید. این بازی که بر اساس بتمن، ابرقهرمان کامیکس دی سی ساخته شده است، ادامه بازی  Batman: Arkham City در سال 2011 است و سومین قسمت اصلی از مجموعه بتمن: آرکام است. جالب است بدانید که سازنده این بازی دیگر راک استدی نیست. بازی های قبلی مجموعه بتمن همگی توسط RockSteady ساخته شده اند، اما کار توسعه آرکام اورجین را به WB Games Montreal واگذار کرد.

دانلود بازی Batman: Arkham Origin برای کامپیوتر کرک| گیمباتو

 

داستان اصلی بازی حدود 8 سال قبل از بازی Batman: Arkham Asylum رخ می دهد و یک بتمن جوان تر و کم تجربه تر به عنوان قهرمان اصلی بازی وجود دارد. سلاح های مرگباری که بتمن در اختیار دارد او را از همیشه خطرناک تر است. او از تکنیک های بسیار حرفه ای برای مخفی کاری استفاده می کند. و در طول رقابت هر چه بیشتر مبارزه می کند مهارت های بیشتری یاد می گیرد.

این بازی پس از انتشار با نقد های مثبت و منفی زیادی روبرو بود، که بسیاری از مسائل فنی، عدم نوآوری کلی در مکانیک های گیم پلی و هوش مصنوعی دشمنان بتمن انتقاد کرده اند. گویا در چند مبارزه کوتاه بازیکن می تواند به راحتی واکنش های دشمنان خود را تشخیص دهد و این نشان می دهد که آنها هوش مصنوعی ضعیفی دارند.

 

این بازی اکشن کامپیوتر از منظر سوم شخص با تمرکز بر توانایی های مبارزاتی و مخفی کاری بتمن، مهارت های کارآگاهی و ابزارهایی برای مبارزه و اکتشاف انجام می شود. بتمن می‌تواند آزادانه در دنیای باز شهر گاتهام حرکت کند، با شخصیت‌ها تعامل داشته باشد و ماموریت‌ها را بر عهده بگیرد. جدا از داستان اصلی، بتمن می تواند به پلیس کمک کند تا با جنایات مقابله کند و با دیگر شرورهایی که شهر را وحشت زده می کنند، مقابله کند. این بازی همچنین اولین بازی از این مجموعه است که بازیکنان می توانند به صورت چند نفره در جنگ گروهی بین جوکر و Bane شرکت کنند. توسعه حالت چند نفره توسط استودیوی بریتانیایی Splash Damage جدا از بازی اصلی انجام شد.

دانلود بازی Batman: Arkham Origin برای کامپیوتر کرک| گیمباتو

 

به گیم پلی بازی که توجه می کنیم یک بازی اکشن ماجراجویی و جهان باز است که تکنیک های مخفی کاری را در خود جای داده است. برخی از ابزارک های بازی های قبلی آرکام در شروع بازی Arkham Origins وجود دارند، در حالی که برخی از آنها در طول بازی در دسترس قرار می گیرند. برخی از این ابزارها عبارتند از Cryptographic Sequencer که برای هک کردن کنسول های امنیتی استفاده می شود و Batclaw که برای قلاب زدن بر روی سطوح استفاده می شود. گجت دیگری که بسیار کاربردی است Remote Claw نام دارد. بتمن با این ابزارک می تواند دو شی را انتخاب کند و آنها را به هم نزدیک کند. بارها مشاهده کرده ایم که بتمن با استفاده از این ابزارک دشمنان خود را به سمت همدیگر پرتاب می کرد. بازیکن این امکان را دارد که مناطق تحت کنترل دشمن را به صورت مخفی کاری یا مبارزه طی کند.

 

این بازی قابلیت اجرای چند نفره را دارد که به صورت گروهی می توانید با یک تیم از جوکر و یک تیم از بن مسابقه دهید. در این مسابقه بتمن و رابین با کشتن اعزای باند می توانند امتیاز کسب کنند و یکی از اعضای باند به یک رئیس جوکر یا بن تبدیل می شود که مهارت های پیشرفته ای به دست می آورد.

دانلود بازی Batman: Arkham Origin برای کامپیوتر کرک| گیمباتو

همینک شما علاقمندان به بازی های بتمن می توانید این نسخه از بازی های Batman: Arkham یعنی بتمن آرکام اورجین را به صورت مستقیم از همین جا دریافت کنید. بازی Batman: Arkham Origins یک بازی اکشن و ماجراجویی با تکنیک های مخفی کاری است که در سال 2013 برای ویندوز و کنسول های ایکس باکس وان، 360 و غیره منتشر شده است.

دانلود بازی Batman Arkham Origins The Complete Edition v1.0 (37592)-GOG:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 1.5GB Download
دانلود بازی Batman Arkham Origins The Complete Edition-FitGirl :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 1.7GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
3بار برنده جایزه و 15بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:T-13
برای افراد زیر 13سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 74 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz / AMD Athlon X2, 2.8 GHz CPU
NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better with 768 MB+ of VRAM (DirectX 11 Compatible) NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon HD 3850 or better with 512 MB of VRAM VGA
4GB RAM 2GB RAM RAM
20GB 20GB HHD
32bit: Vista, Win 7, Win 8 32bit: Vista, Win 7, Win 8 OS
DirectX®:9.0c DirectX®:9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی