logo.gamebato
Mushihimesama (“شاهزاده خانم”) در دنیایی مملو از حشرات عظیم اتفاق می افتد. بازی Mushihimesama یک بازی تیراندازی است که در یک دنیای فانتزی زیبا جریان
امتیاز:
3.9/5
Mushihimesama (“شاهزاده خانم”) در دنیایی مملو از حشرات عظیم اتفاق می افتد. بازی Mushihimesama یک بازی تیراندازی است که در یک دنیای فانتزی زیبا جریان دارد. موجودات حشره مانند عظیمی

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر

شوت‌ آپ‌ های آرکید در دهه 1980 ممکن است عمدتاً به عنوان یک داستان علمی تخیلی شروع شده باشند، اما مدت‌ هاست که تلاش‌ هایی در این ژانر برای متمایز کردن بازی‌ هایی با موضوعات منحصر به‌ فرد انجام شده است. یکی از جالب ترین آنها غار Mushihimesama (“شاهزاده خانم”) است که در دنیایی مملو از حشرات عظیم اتفاق می افتد. بازی Mushihimesama یک بازی تیراندازی است که در یک دنیای فانتزی زیبا جریان دارد. موجودات حشره مانند عظیمی به نام کوجو در جنگلی خارج از روستای هوشیفوری پرسه می زنند. هنگامی که مردم Reco در معرض یک بیماری مرموز قرار می گیرند، شاهزاده خانم جوان تصمیم می گیرد روستا را ترک کند و با خدای کوجو ملاقات کند، که ممکن است درمان را ارائه دهد.

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

رکو سوار بر دوست وفادارش به نام سوسک طلایی، کینیرو، باید از طبیعت عبور کند و در سفر خود در جنگل شینجو، از منظره خصمانه و جانوران کوجو تهاجمی بگذرد. سه نوع مختلف شات در این بازی فانتزی کامپیوتر وجود دارد که می‌توانید در همان ابتدا انتخاب کنید، به همراه دو آرایش گزینه‌ای که هنگام گرفتن قدرت‌های مرتبط با آن‌ها، قدرت شلیک بیشتری را ارائه می‌کنند. شما همچنین تعداد محدودی از بمب ها را در اختیار دارید که نه تنها باعث تخریب اضافی می شوند، بلکه تمام حملات روی صفحه را نیز خنثی می کنند و به شما امکان می دهند از خطر فرار کنید. در یک دنیای فانتزی زیبا با گرافیک HD خیره کننده با انواع حشرات غول پیکر “کوجو” در 5 مرحله مبارزه کنید، از جمله یک صحرای سوزان، جنگل های سرسبز، و یک غار آرام. Mushihimesama می تواند بازیکن را با برخی از جذاب ترین و خلاقانه ترین الگوهای شات در ژانر shoot’em up به چالش بکشد.

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

در یکی از بهترین بازی های توسعه دهنده CAVE، هیجان فرار از هزاران گلوله را به طور همزمان تجربه کنید! از بین چندین حالت بازی انتخاب کنید: حالت آرکید طوری طراحی شده است که تا حد امکان به بازی اصلی بازی نزدیک باشد. حالت مبتدی این بازی کامپیوتر شبیه به Arcade است، اما برای بازیکنان جدید متعادل است. Arrange یک نسخه ریمیکس است که در آن با حداکثر قدرت شلیک شروع می کنید و به طور خودکار از خود دفاع می کنید. Mushihimesama چندین حالت مختلف و تنظیمات دشواری دارد، از جمله حالتی که به طور خاص برای بازیکنان جدید متعادل شده است. بدون توجه به سطح مهارت شما، مطمئناً حالت مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد! بازیکنان جسور باید حالت بدنام “Ultra” را امتحان کنند، که به دلیل اینکه یکی از سخت ترین چالش ها در بازی است بدنام است!

در شلیک نزدیک به دشمنان مراقب باشید، زیرا سرعت گلوله نیز افزایش می‌ یابد! قبلاً این حالت فقط به صورت بسیار محدود در دسترس بود، اما اکنون برای هر بازیکنی در Steam در دسترس است! از موسیقی پرانرژی و الهام بخش آهنگسازان Manabu Namiki و Masaharu Iwata لذت ببرید. دو موسیقی متن برای ایجاد یک حال و هوای فراموش نشدنی برای هر مرحله وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که کدام موسیقی متن برای هر مرحله و منطقه پخش شود، بنابراین با خیال راحت آهنگ های مورد علاقه خود را میکس کنید و مطابقت دهید!

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

یک لیست قوی از ویژگی های اختیاری پشتیبانی می شود، از جمله:

-یک حالت آموزشی برای کمک به تمرین مراحل فردی.

-چندین گزینه برای تنظیم پنجره های مشاهده، اندازه و موقعیت صفحه و جهت صفحه نمایش.

-مجموعه ای از تصاویر پس زمینه زیبا.

-پشتیبانی از سفارشی سازی صفحه کلید و کنترلرهای متعدد.

-تابلوهای امتیازات جهانی آنلاین با اشتراک گذاری مجدد.

-گیم پلی محلی Co-op و گروهی

-دستاوردهای استیم

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

Mushihimesama یک بازی کلاسیک shmup و یکی از بهترین بازی های توسعه دهنده Cave است. با این حال، نقطه برجسته Mushihimesama، جهان بینی آشنا و در عین حال متمایز آن است: به جای تانک، حشرات خزنده با برجک هایی در پشت آنها وجود دارد. به جای توپخانه گیاهان سمی وجود دارد. و به جای هواپیما، حشرات عظیمی در پرواز وجود دارد. کشتی‌ های جنگی دشمنان مشترکی در تیراندازی‌ ها هستند، اما در اینجا کل مرحله سوم به حذف یک هیولا خرچنگ‌ مانند چند قسمتی اختصاص دارد. این بازی یکی از تلاش های Cave برای بازاریابی بازی های ترسناک برای مخاطبان گسترده خود است و اگر شما هم به بازی های اینچنینی و فانتزی علاقه مند هستید می توانید همین حالا بازی را از گیمباتو دانلود کنید و از تجربه آن نهایت لذت را برید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی