logo.gamebato
Mushihimesama (“شاهزاده خانم”) در دنیایی مملو از حشرات عظیم اتفاق می افتد. بازی Mushihimesama یک بازی تیراندازی  است که در یک دنیای فانتزی زیبا جریان دارد. موجودات حشره مانند عظیمی به نام کوجو در جنگلی خارج از روستای هوشیفوری پرسه می زنند. هنگامی که مردم Reco در معرض یک بیماری مرموز قرار می گیرند، شاهزاده خانم جوان تصمیم می گیرد روستا را ترک کند و با خدای کوجو ملاقات کند، که ممکن است درمان را ارائه دهد.
امتیاز:
3.9/5
Mushihimesama (“شاهزاده خانم”) در دنیایی مملو از حشرات عظیم اتفاق می افتد. بازی Mushihimesama یک بازی تیراندازی  است که در یک دنیای فانتزی زیبا جریان دارد. موجودات حشره مانند عظیمی به نام کوجو در جنگلی خارج از روستای هوشیفوری پرسه می زنند. هنگامی که مردم Reco در معرض یک بیماری مرموز قرار می گیرند، شاهزاده خانم جوان تصمیم می گیرد روستا را ترک کند و با خدای کوجو ملاقات کند، که ممکن است درمان را ارائه دهد.

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر

شوت‌ آپ‌ های آرکید در دهه 1980 ممکن است عمدتاً به عنوان یک داستان علمی تخیلی شروع شده باشند، اما مدت‌ هاست که تلاش‌ هایی در این ژانر برای متمایز کردن بازی‌ هایی با موضوعات منحصر به‌ فرد انجام شده است. یکی از جالب ترین آنها غار Mushihimesama (“شاهزاده خانم”) است که در دنیایی مملو از حشرات عظیم اتفاق می افتد. بازی Mushihimesama یک بازی تیراندازی است که در یک دنیای فانتزی زیبا جریان دارد. موجودات حشره مانند عظیمی به نام کوجو در جنگلی خارج از روستای هوشیفوری پرسه می زنند. هنگامی که مردم Reco در معرض یک بیماری مرموز قرار می گیرند، شاهزاده خانم جوان تصمیم می گیرد روستا را ترک کند و با خدای کوجو ملاقات کند، که ممکن است درمان را ارائه دهد.

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

رکو سوار بر دوست وفادارش به نام سوسک طلایی، کینیرو، باید از طبیعت عبور کند و در سفر خود در جنگل شینجو، از منظره خصمانه و جانوران کوجو تهاجمی بگذرد. سه نوع مختلف شات در این بازی فانتزی کامپیوتر وجود دارد که می‌توانید در همان ابتدا انتخاب کنید، به همراه دو آرایش گزینه‌ای که هنگام گرفتن قدرت‌های مرتبط با آن‌ها، قدرت شلیک بیشتری را ارائه می‌کنند. شما همچنین تعداد محدودی از بمب ها را در اختیار دارید که نه تنها باعث تخریب اضافی می شوند، بلکه تمام حملات روی صفحه را نیز خنثی می کنند و به شما امکان می دهند از خطر فرار کنید. در یک دنیای فانتزی زیبا با گرافیک HD خیره کننده با انواع حشرات غول پیکر “کوجو” در 5 مرحله مبارزه کنید، از جمله یک صحرای سوزان، جنگل های سرسبز، و یک غار آرام. Mushihimesama می تواند بازیکن را با برخی از جذاب ترین و خلاقانه ترین الگوهای شات در ژانر shoot’em up به چالش بکشد.

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

در یکی از بهترین بازی های توسعه دهنده CAVE، هیجان فرار از هزاران گلوله را به طور همزمان تجربه کنید! از بین چندین حالت بازی انتخاب کنید: حالت آرکید طوری طراحی شده است که تا حد امکان به بازی اصلی بازی نزدیک باشد. حالت مبتدی این بازی کامپیوتر شبیه به Arcade است، اما برای بازیکنان جدید متعادل است. Arrange یک نسخه ریمیکس است که در آن با حداکثر قدرت شلیک شروع می کنید و به طور خودکار از خود دفاع می کنید. Mushihimesama چندین حالت مختلف و تنظیمات دشواری دارد، از جمله حالتی که به طور خاص برای بازیکنان جدید متعادل شده است. بدون توجه به سطح مهارت شما، مطمئناً حالت مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد! بازیکنان جسور باید حالت بدنام “Ultra” را امتحان کنند، که به دلیل اینکه یکی از سخت ترین چالش ها در بازی است بدنام است!

در شلیک نزدیک به دشمنان مراقب باشید، زیرا سرعت گلوله نیز افزایش می‌ یابد! قبلاً این حالت فقط به صورت بسیار محدود در دسترس بود، اما اکنون برای هر بازیکنی در Steam در دسترس است! از موسیقی پرانرژی و الهام بخش آهنگسازان Manabu Namiki و Masaharu Iwata لذت ببرید. دو موسیقی متن برای ایجاد یک حال و هوای فراموش نشدنی برای هر مرحله وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که کدام موسیقی متن برای هر مرحله و منطقه پخش شود، بنابراین با خیال راحت آهنگ های مورد علاقه خود را میکس کنید و مطابقت دهید!

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

یک لیست قوی از ویژگی های اختیاری پشتیبانی می شود، از جمله:

-یک حالت آموزشی برای کمک به تمرین مراحل فردی.

-چندین گزینه برای تنظیم پنجره های مشاهده، اندازه و موقعیت صفحه و جهت صفحه نمایش.

-مجموعه ای از تصاویر پس زمینه زیبا.

-پشتیبانی از سفارشی سازی صفحه کلید و کنترلرهای متعدد.

-تابلوهای امتیازات جهانی آنلاین با اشتراک گذاری مجدد.

-گیم پلی محلی Co-op و گروهی

-دستاوردهای استیم

دانلود بازی Mushihimesama برای کامپیوتر| گیمباتو

Mushihimesama یک بازی کلاسیک shmup و یکی از بهترین بازی های توسعه دهنده Cave است. با این حال، نقطه برجسته Mushihimesama، جهان بینی آشنا و در عین حال متمایز آن است: به جای تانک، حشرات خزنده با برجک هایی در پشت آنها وجود دارد. به جای توپخانه گیاهان سمی وجود دارد. و به جای هواپیما، حشرات عظیمی در پرواز وجود دارد. کشتی‌ های جنگی دشمنان مشترکی در تیراندازی‌ ها هستند، اما در اینجا کل مرحله سوم به حذف یک هیولا خرچنگ‌ مانند چند قسمتی اختصاص دارد. این بازی یکی از تلاش های Cave برای بازاریابی بازی های ترسناک برای مخاطبان گسترده خود است و اگر شما هم به بازی های اینچنینی و فانتزی علاقه مند هستید می توانید همین حالا بازی را از گیمباتو دانلود کنید و از تجربه آن نهایت لذت را برید.

نسخه v1.1.9.2
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 717MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین امتیاز 86 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3 2GHz or higher CPU
Intel HD Graphics 4000, Geforce 9500GT, Radeon HD 3650 or better VGA
2GB RAM
2GB HHD
Windows 7/8/8.1/10 OS
DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی